Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de organizare sesiuni de training


Anunt de intentie numarul 11325/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
PROJECT MANAGEMENT LIMITED IRLANDA SUCURSALA ROMANIA
Adresa postala: Bdul Natiunile Unite nr 1, bloc 108 A, etaj 2, unitatea A2, camera 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Nicolae, Tel.+40 21 311 05 45, Email: [email protected], Fax: +40 21 311 05 74, Adresa internet (URL): www.pmg.ie
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PROJECT MANAGEMENT LIMITED IRLANDA SUCURSALA ROMANIA
Adresa postala: Bdul Natiunile Unite nr 1, bloc 108 A, etaj 2, unitatea A2, camera 9, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050121, Romania, Punct(e) de contact: Sediul, Tel.+40 21 311 05 45, In atentia: Drei Luminita Lupu, Email: [email protected], Fax: +40 21 311 05 74
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
firma de consultanta pentru afaceri si management
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management, servicii training, formare profesionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de organizare sesiuni de training
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de livrare sau de executare : Romania
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 27, 000EUR
asigurarea serviciilor de organizare a 32 de sesiuni de training derulate in perioada 24 martie 30 aprilie 2008
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74861000-2 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.1)
70333000-4-Servicii de cazare (Rev.1)
74423000-0-Servicii pentru clienti (Rev.1)
74831200-5-Servicii de reprografie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 24.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Organizarea sesiune de training incluziv cu cazare, transport expertiilor, si pregatirea documentatie
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Asistenta Tehnica pentru Ministerul Economiei si Comertului destinata intaririi capacitatii de coordonare si management a Fondurilor Structurale in RomaniaPHARE/2005/017-553.04.03.02.01
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer