Licitatie Publica - Servicii de outsourcing pentru activitatea de Contact Center
Anunt de participare (utilitati) numarul 103425/07.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL Energie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. I. Mihalache nr. 41-43, Corp A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Simona Petcu, Tel. 0730080920, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de outsourcing pentru activitatea de Contact Center
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: se vor presta servicii comerciale pentru clientii ENEL, prin tratarea apelurilor de tip inbound
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de outsourcing pentru activitatea de Contact Center. Se vor presta servicii comerciale pentru clientii ENEL, prin tratarea apelurilor de tip inbound pentru categoriile de clienti: casnici, agenti economici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numar estimat de cereri/luna: 24.527. Numar estimat de cereri/12 luni: 294.324.
Valoarea estimata fara TVA: 636, 688RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 30.09.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 6400 lei/3200 lei pt IMM.Garantia de buna executie 10% (5% IMM) din valoarea fara TVA a contractului. Declaratie IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata-pt persoane juridice romane, Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata- pt persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009).2) Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Prezentarea de certificari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare. Prezentarea de servicii care nu sunt insotite de certificari de buna calitate nu se iau in considerare.
2) Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
3) Declaratie care contine informatii privind dotarile cu echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
4) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice serviciilor ofertate, prevazute in caietul de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica/controla direct capacitatea tehnica a prestatorului, in conformitate cu art. 189 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, deoarece serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, au un caracter complex. Verificarea se va efectua in timpul procesului de evaluare a documentelor de calificare (Etapa I). Ca rezultat al verificarii se va intocmi un Raport care va cuprinde aspectele constatate.
Informatii privind subcontractantii si asociatii
Informatii privind asigurarea calitatii si a protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de LE va fi de 1 zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb. romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 11:00
Locul: sediul ENEL, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 0241805318, Fax: 0372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2010 13:55