Licitatie Publica - servicii de paza - inlocuieste anuntul de participare nr. 2286 / 15.02.2007
Anunt de participare numarul 2689/20.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01191 LIPOVA
Adresa postala: STRADA DET.PAULIS. NR. 11, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CHITU, Tel.0257/563094, In atentia: Biroului logistic, Email: [email protected], Fax: 0257/562515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de paza - inlocuieste anuntul de participare nr. 2286 / 15.02.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: - cazarma 853 Lipova
- cazarma 981 Lipova
- cazarma 1252/1223 Lugoj
- cazarma 1368 Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Contract de servicii de paza, cu posibilitatea de a se opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare pe o perioada de pana la 3 ani in conf. cu art. 122, lit. j din O.U.G. 34/2006.Prezentul anunt inlocuieste anuntul departicipare nr. 2286 din15.02.2007 , din motive tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-serviciu de paza: -1 la cazarma 853 Lipova-1 la cazarma 981 Lipova-1 la cazarma 1252/1223 Lugoj-1 la cazarma 1368 Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 641, 021EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare, in conformitate cu art. 122, lit. j din O.U.G. 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare de 7.291, 46 lei garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoareatotala, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul M.Ap.-U.M. 01191 Lipova, plata facandu-se prin Trezoreria Lipova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere prin contract de asociere incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii pe propria raspundere ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180, 181 din O.U.G. 34/2006;certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al societatii este prevazut acest tip de prestari de servicii; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluicare sa contina informatiile prevazute in Documentatia de atribuire(formular-tip eliberat de autoritatea competenta in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent vizat si inregistrat; realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.093.719 lei; -lichiditate generala peste 100%; -solvabilitate patrimoniala peste 30%; -obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-realizarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.093.719 lei; -lichiditate generala peste 100%; -solvabilitate patrimoniala peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare generala; sustinere tehnica; experienta similara; certificarea sistemului calitatii- Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane; resurse tehnice; resurse umane; recomandari din partea altor beneficiari. Modelul formularelor si formularele tip ce trebuiesc prezentate este prevazut in Documentatia de atribuire(pentru toate cerintele)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, -recomandari din partea altor beneficiari cel putin 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
-Operatorilor economici specializati in paza si protectia diferitelor obiective, conform legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2007 10:00
Locul: U.M.01191 Lipova, biroul 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare si persoanele autorizate ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul anunt inlocuieste anuntul departicipare nr. 2286 din15.02.2007 publicat in SEAP, din motive tehnice.-Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii, astfel cum este prevazut si in anuntul publicitar pentru ridicareachestionarelor de securitate si obtinereaautorizatiilor de securitate aparut in Monitorul Oficial nr. 62 din 09.02.2007. Pentru aceasta, operatorii economici interesati pot ridica gratuit chestionarele de securitate de la sediul autoritatii contractante pana la data de 19.02.2007, orele 15.30. Chestionarele, dupa completare, se vor depune pana la data de 21.02.2007, orele 15.30, la adresa autoritatii contractante. La data depunerii chestionarelor se vor purta discutii la sediul autoritatii contractante privind corectitudinea datelor inscrise, comunicandu-se numarul de inregistrare al documentatiei depuse. Operatorii economici care solicita obtinerea autorizatiei de securitate vor fi anuntati despre rezultatul autorizarii/neautorizarii, pana la data de 30.03.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.C.S.
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1 localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4021)3104641, Email: office @ cnsc.ro, Fax: (+4021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti. Sectia Contencios Administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul logistic
Adresa postala: Str. Detasament Paulis nr. 11 jud, Aradlocalitatea Lipova, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Tel.0257563094, Email: [email protected], Fax: 0257562515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 19:10