Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de invatamant ce apartin de Colegiul Tehnic Mihai Bravu Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
Anunt de participare numarul 95944/13.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL TEHNIC "MIHAI BRAVU"
Adresa postala: SOS MIHAI BRAVU NR 428, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 725628, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE POPESCU, Tel.0726311884, Email: [email protected], Fax: 3.22.70.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de invatamant ce apartin de Colegiul Tehnic Mihai Bravu Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Prestari servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de invatamant ce apartin de Colegiul Tehnic Mihai Bravu Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract prestari servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de invatamant ce apartin de Colegiul Tehnic Mihai Bravu Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12
Valoarea estimata fara TVA: 577, 277.58RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUTORITATEA CONTRACTANTA ISI REZERVA DREPTUL DE A APLICA PREVEDERILE ART 122 LIT j OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6000 LEI se const prin vir banc sau printr-un instr de garant emis in cond leg de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt perprev in doc de atrib.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INAINTE DE DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 ; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente-Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata la notariat;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat -Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata la notariat; Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (original); Autorizatie de functionare/altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, copie legalizata la notariat; Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, copie legalizata la notariat; Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.
Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul;Avizul de functionare al dispeceratului copie conform cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); Bilant contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima de 1.039.100 LEI reprezentand 253.105, 67 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara cu o valoare totala de 577.277 LEI fara TVA, reprezentand 140.641, 07 Euro, la cursulBNR din data de 02/03/2010, 1 Euro = 4, 1054 LEI.Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite; O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Resurse umane si structura managementului; Informatii privind dotarile specifice;Informatii privind standarde de asigurare a calitatii- PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMICA IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII; - Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata;Planul calitatii; Informatii privind standarde de protectie a mediului- PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC A IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE PROTECTIE A MEDIULUI; Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca- PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC ARE IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara 577.277 LEI fara TVA, reprezentand 140.641, 07 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 11:30
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, STR PARFUMULUI NR 2-4 BUCURESTI - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021.3104641, Fax: 4021.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEO NR 5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3
Adresa postala: STR PARFUMULUI NR 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3260427, Fax: 021/3260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 12:26