Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de paza, monitorizare, interventiesi servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.


Anunt de participare numarul 78730/30.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Adresa postala: Barajul Dunarii Nr 5 Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031455, Romania, Punct(e) de contact: MARCELA SERBAN-ACHIM, Tel.021/3404811, Email: [email protected], Fax: 021/3404811, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de paza, monitorizare, interventiesi servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventie si servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21
Valoarea estimata fara TVA: 752, 970.75RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul aplicariiprevederilor Art 122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
10000 LEIsub forma de garantie bancara sau lichiditati depuse la casieria autoritatii contracante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inaintea semnari contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale in original sau copie legalizata la notariat;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original sau copie legalizata la notariat;Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal originalcopie legalizata la notariat;Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, copie legalizata la notariat; Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.
Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul;Avizul de functionare al dispeceratului copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima de 2.258.912, 25 LEI reprezentand 540.927, 26 Euro la cursulBNR din data de 19.05.2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI;
Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima de 2.258.912, 25 LEI reprezentand 540.927, 26 Euro la cursulBNR din data de 19.05.2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI;Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale; Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a 3 contracte de natura similara cu o valoare totala de 225.891, 22 LEI fara TVA, reprezentand 54.092, 72 Euro, la cursulBNR din data de 19/05/2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI;Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite; O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Resurse umane si structura managementului;Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrulorganizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii; Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului ;I. Informatii privind dotarile specifice; Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003;Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat; Mijloace de interventie; Resurse umane si structura managementului, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.
Standarde de asigurare a calitatii-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMICA IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE
Standarde de protectie a mediului - PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC A IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE PROTECTIE A MEDIULUI SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE.
Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca - PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC ARE IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de Informatii generale; Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a 3 contracte de natura similara cu o valoare totala de 225.891, 22 LEI fara TVA, reprezentand 54.092, 72 Euro, la cursulBNR din data de 19/05/2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI;Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite; O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Resurse umane si structura managementului;Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrulorganizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii; Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului ;I. Informatii privind dotarile specifice; Dotari specifice, echipament tehnic (standard) conform Legii Nr. 333/2003;Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat; Mijloace de interventie; Resurse umane si structura managementului, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.Standarde de asigurare a calitatii-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMICA IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICAREStandarde de protectie a mediului - PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC A IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE PROTECTIE A MEDIULUI SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE.Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca - PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC ARE IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 10:30
Locul: Primaria sector 3 str Parfumului nr 2-4 bucuresti Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imuterniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul nationala al contestatiior
Adresa postala: str stravopoleusnr 6 sect 3 bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr 5, Sect 4, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. Art.256^34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3
Adresa postala: Str Parfumului Nr 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3260427, Fax: 021/3180324
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer