Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de paza, monitorizare, interventiesi servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic Bilingv Decebal Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.


Anunt de participare numarul 78750/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL BILINGV DECEBAL
Adresa postala: B-dul Energeticienilor Nr 9-11 Sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75500, Romania, Punct(e) de contact: Angela Balan, Tel.3466896, Email: [email protected], Fax: 3466896, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de paza, monitorizare, interventiesi servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic Bilingv Decebal Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Unitatile de invatamant care apartin de Centrul bugetar Liceul Teoretic Bilingv Decebal
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventiesi servicii medicale de urgenta 24h/24/ la unitatile de unvatamant ce apartin de Liceul Teoretic Bilingv Decebal Centru de executie bugetara, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12
Valoarea estimata fara TVA: 430, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
8600 lei scrisoare de garantie bancara sau lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social ), in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica. Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata la notariat; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatCertificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata la notariat; Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN) eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (original); Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, copie legalizata la notariat; 1. Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.
Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conform cu originalul.
Avizul de functionare al dispeceratului copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima de 1.290.807 LEI reprezentand 309.101, 29 Euro la cursulBNR din data de 19.05.2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI; Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea minima de 1.290.807 LEI reprezentand 309.101, 29 Euro la cursulBNR din data de 19.05.2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI; Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a 3 contracte de natura similara cu o valoare totala de 129.080, 70 LEI fara TVA, reprezentand 30.910, 12 Euro, la cursulBNR din data de 19/05/2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI; Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite;.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , Informatii privind dotarile specifice, Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Resurse umane si structura managementului; Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrulorganizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii;
- PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMICA IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE;
-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC A IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE PROTECTIE A MEDIULUI SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE.
-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC ARE IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE;informatii privind conditiile de munca si protecia muncii, securitatii si sanatatii in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale;Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a 3 contracte de natura similara cu o valoare totala de 129.080, 70 LEI fara TVA, reprezentand 30.910, 12 Euro, la cursulBNR din data de 19/05/2009, 1 Euro = 4, 1760 LEI; Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite;.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , Informatii privind dotarile specifice, Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Resurse umane si structura managementului; Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrulorganizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii;
- PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMICA IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE;
-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC A IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE PROTECTIE A MEDIULUI SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE.-PREZENTAREA CERTIFICATULUI DIN CARE SA REIASA CA OPERATORUL ECONOMIC ARE IMPLEMENTAT SI MENTINE UN SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA SAU CA ESTE IN CURS DE CERTIFICARE;informatii privind conditiile de munca si protecia muncii, securitatii si sanatatii in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 11:30
Locul: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4 Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos Nr 6 Sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr 5 Sector 4Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf Art256^34/2006 b)5 zile de la data luarii la cunostiinta in conditiile prezentei ordomnante de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3
Adresa postala: Str Parfumului Nr 2-4Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3260427, Fax: 021/3180324
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer