Licitatie Publica - Servicii de paza pentru U.M. 02517 Craiova la imobilele 2561 Balta, judetul Gorj si 1232 Plenita, judetul Dolj.
Anunt de participare numarul 97425/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 98, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200541, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GEAMANU, Tel.0251/522375; 0251/523250, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251/523250, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de pazapentru U.M. 02517 Craiova la imobilele 2561 Balta, judetul Gorj si 1232 Plenita, judetul Dolj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: - Bilta, jud.Gorj
- Plenita, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de pazapentru U.M. 02517 Craiova la imobilele 2561 Balta, judetul Gorj si 1232 Plenita, judetul Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
*Lotul nr. 1 Servicii de paza la imobilul 2591 Balta, judetul Gorj;
*Lotul nr. 2 Servicii de paza la imobilul 1232 Plenita, judetul Dolj;
Valoarea estimata fara TVA: 70, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectueaza din fonduri bugetare, lunar, conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care va fi autentificat notarial la momentul semnarii contractului de catre asociatia castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006. In obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse prestarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, respectiv servicii de cadastru intabulari in cartea funciara atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.
Documente solicitate - conform Fisei de Date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice la 31.12.2009, din care sa rezulte valoarea cifrei de afaceri;
- Completarea si semnareaformularului de informatii generale, conform modelului din anexa nr. 1, cu date privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani a depasit valoarea estimata insumata a lotului / loturilor ofertate, multiplicata cu 2, respectiv echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele servicii de pazaexecutate in ultimii 3 ani, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 4;
b) Recomandari scrise din partea beneficiarilor aferentecontractului sau contractelor solicitate (in cazul asociatiei se accepta cumularea a cel mult 4 (patru) contracte executate de membrii acesteia);c) Lista cu angajamentelepe anul curent completata si semnata conform modelului din anexa nr. 5;
d) Declaratie referitoare la personalul ce va fi implicat direct in executarea contractului de servicii, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 6;
e) Copie dupa licenta de functionare detinuta de catre ofertant si eliberata de Inspectoratul General al Politiei;
f) Declaratie referitoare la dotarile si echipamentele tehnice pe care le pune la dispozitie operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii, completata si semnata conform modeluluidin anexa nr. 7;
g) Chestionar de securitate completat conform modelului din anexa nr.25;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in bune conditii, in ultimii 3 ani, a cel mult 2 (doua) contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de paza si interventie la obiective, cu o durata de cel putin 1 ansi cu o valoare insumata, mai mare sau egala cu valoarea estimata, insumata a lotului / loturilor ofertate.- asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al firmei si personalului angajat prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire/autorizarea acestora: *operatorul economic sa detina licenta de functionare eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei;
- asigurarea dotarilor si echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii prin demonstrarea existentei in proprietatea ofertantului/asociatiei (si/sau inchiriate, concesionate) a cel putin mijloacelor tehnice si dotarilor specificate in caietul de sarcini;*ofertantul trebuie sa depuna, cel tarziu pana la data depunerii candidaturii, chestionarul de securitate, completat conform prevederilor legale, in vederea efectuarii de catre personal specializat din M.Ap.N. a verificarilor necesare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 8
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru etapa I a licitatiei restranse, pentru a fi calificati, ofertantii vor trebui sa indeplineasca criteriile de selectie din Fisa de Date. Numarul minim de candidati selectati pentru etapa a II-a va fi de 5 (cinci).In cazul in care numarul de candidati selectati va fi de cel putin 3 (trei) autoritatea contractanta va continua procedura de licitatie restransa cu etapa a II-a.In cazul in care numarul candidatilor selectati va fi mai mic de 3 (trei) autoritatea contractanta va anula procedura de licitatie restransa.Chestionarul de securitate solicitat la punctul V.4), completat, semnat si parafat de reprezentantii legali ai candidatului, se depune de catre acesta, in plic separat, la sediul autoritatii contractante, cel mai tarziu la data depunerii candidaturii.Eliberarea avizului de securitate de catre structurile abilitate din M.Ap.N. se va efectua in termen de 30 zile lucratoare de la data solicitarii.Contractul de achizitie publica incheiat cu ofertantul castigator va fi clasificat secret de serviciu dupa semnare, prin urmare, candidatii carora nu li se va elibera avizul de securitate vor fi descalificati si exclusi din procedura de achizitie publica.Data limita de depunere a candidaturii :20.04.2010, ora 10.00Pentru etapa a II-a, autoritatea contractanta va transmite invitatii de participare numai ofertantilor selectati in etapa I.Data de transmitere a invitatiei de participare catre ofertantii selectati: 03.06.2010;Documentatia de atribuire si chestionarul de securitate se obtin prin descarcarea fisierelor electronice in format .pdf, anexate la prezentul anunt de participare, de la rubrica "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251/415.601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii din cadrul U.M. 02517 Craiova
Adresa postala: strada Anul 1848, nr. 98, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200541, Romania, Tel.0251/522375, Email: [email protected], Fax: 0251/523250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 13:21