Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA


Anunt de participare (utilitati) numarul 133027/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu Georgescu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava
Adresa postala: nr. 199 A, comuna Crucea, judetul Suceava, Localitatea: Crucea, Cod postal: 727150, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 230575630, In atentia: Georgeta Georgescu, Email: [email protected], Fax: +40 230575731
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P.; Documentatia este publicata integral in S.E.A.P. .
Adresa postala: Strada Italiana 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032991, Fax: +40 213052899, Adresa internet (URL): www.cnmsi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP sau daca nu este posibil din punct de vedere tehnic la Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, localitatea Crucea, nr. 199A, jud. Suceava (cu exceptia propunerii financiare care se va cripta obligatoriu in SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032991, Fax: +40 213052899, Adresa internet (URL): www.cnmsi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ?autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Sucursala Suceava,
nr. 199 A, comuna Crucea, CP 727150, jud. Suceava si Posturile indicate in Caietul de Sarcini din prezenta Fisa de date
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 34 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 074, 270.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 01.03.2012 ? 31.12.2012, Valoare estimata =307.219, 68 lei fara T.V.A.; Contract subsecvent 01.01.2013 ? 31.12.2013, Valoare estimata = 378.703, 44 lei fara T.V.A.; Contract subsecvent 01.01.2014 ? 31.12.2014, Valoare estimata = 388.347, 84 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA in conformitate cu prevederile sectiunii Caiet de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA in conformitate cu prevederile sectiunii Caiet de Sarcini.Cantitatile pentru care se vor incheia contractele subsecvente pentru anii 2013 si 2014 sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile definitive urmand a fi comunicate de autoritatea contractanta atunci cand intentioneaza sa achizitioneze serviciile, care fac obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale stabilite la incheierea acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 074, 270.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei este de 4.854, 27 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor; Garantia de participare poate fi retinuta in conditiile art.278^1 din O.U.G. 34/2006. Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare) ? in original. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a.1.) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau a.2.) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b) prin ordin de plata in contul Sucursalei Suceava Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei.? in copie conforma cu originalul. Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor sau c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului S.A., Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00 ? in copie. 5% din valoarea contractului fara TVA; Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse (fonduri proprii constituite din valorificarea productiei)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea prin completarea formularului 12A din Sectiunea Formulare-in original. 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 12B din Sectiunea Formulare-in original.
3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare-in original.
4.Declaratia pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, prin completarea formularului nr.2 din sectiunea formulare-in original.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele ce nominalizate pe site-ul oficial al CNU SA la adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina. 1.Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6.Informatii generale despre ofertant.
1.Licenta de functionare pentru servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor eliberata de catre Inspectoratul Politiei Romane., in conformitate cu Legea nr. 333 / 2003 privind paza obiectivelor , bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
2.Avizul emis de Inspectoratul Politiei Romane pentru functionarea dispeceratului de alarmare si interventie cu echipaje specializate.
3.Autorizatia de folosire ? arme si munitii letale (pentru persoane juridice ) emisa de Inspectoratul Politiei Romane.
4.Angajament pentru obtinerea in termen de 30 de zile de la semnarea contractului (cu ofertantul declarat castigator)a Autorizatiei pentru desfasurarea de activitati in domeniul pazei si protectiei materialelor si instalatiilor protejate din domeniul nuclear, din partea Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare ? in conformitate cu prevederile Legii 111/1996 si a Ordinului nr. 106/2002 al C.N.C.A.N. Ofertantului castigator caruia i-a fost atribuit contractul de prestare a serviciilor de paza si care nu si-a obtinut aceasta autorizatie in termenul prevazut mai sus, i se reziliaza contractul.
5.Certificatul privind implementarea sistemului de management al securitatii informationale in conformitate cu standardulISO/IEC 27001:2005 (sauechivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Inainte de semnarea acordului cadru si a contractului subsecvent de achizitie publica, in scopul completarii dosarului achizitiei conform art. 213 din OUG 34/2006, ofertantul declarat castigator va prezenta toate documentele ofertei, in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document 2)Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta. Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente. 3)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana. 4)Ofertele depuse la sediul Sucursalei Suceava pot fi modificate si retrase numai in urma unei solicitari scrise semnate de persoana care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul si avand stampila ofertantului si numai pana la termenul limita de depunere a ofertelor mentionat in anuntul de participare. Pentru a fi redepuse si luate in considerare ofertele vor trebui sa respecte modul de prezentare solicitat anterior la cap. IV.4.3. 5)Vor fi declarate intarziate ofertele depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor mentionate in anuntul de participare. Nu vor fi deschise ofertele depuse la alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP sau registratura Companiei Nationale a Uraniului ? Sucursala Suceava.Executarea contactului va putea incepe numai dupa obtinerea Autorizatiei pentru desfasurarea de activitati in domeniul pazei si protectiei materialelor si instalatiilor protejate din domeniul nuclear, din partea Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti, Serviciul Legislatie, Contencios juridic
Adresa postala: sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer