Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza


Anunt de participare numarul 141131/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Adresa postala: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Marius Ielcean, Tel. +40 264401296, Email: [email protected], Fax: +40 264594831, Adresa internet (URL): www.utcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Cluj Napoca
- Complex Studentesc Observator, str. Observatorului, nr. 34
- Complex Studentesc Marasti, str. Fabricii de zahar, nr. 58
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 674, 520 si 1, 011, 780RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia 2 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare Servicii de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 674, 520 si 1, 011, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 10.118 lei (pt.IMM-Legea 346/2004-vor prezenta docum. justif.)- Perioada de valabilitate a gar. de partic. trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor).- Dovada constit.gar.de partic.poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).- Garantia de partic., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de partic., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Incadrarea in situatia prev. de OUG 34/2006, art.2781 , da dreptul autorit. contract. de a retine din garant.de partic. suma de 6745, 2 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publicePentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, ve?i men?iona faptul ca echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. 5%din pretul fiecarui contract subsecvent.- modul de constituire a garantie de buna executie: retinerea succesiva de 5 % din valoarea fiecarei facturi emise, conf. HG 925 / 2006, art. 90, alin. (3), modificat prin HG 1045 / 2011, art. I.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare si extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-Se va completaFormularul nr. 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Cerinta nr. 2
-Se va completaFormularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Cerinta nr.3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Avand in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicain conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: Rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu,
Prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, Prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad,
Prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi,
Prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa,
Prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa,
Prorector Conf. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu,
Prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter,
Director gen. adm. Ec. Cornel Muresan,
Director economic Ec. Adriana Ochis,
Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu,
Sef Serviciu Administrativ ing. Bodea Adrian
Sef Formatie Paza Meleg Razvan
Aceasta declaratie se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Cerinta nr. 4
Declaratie de integritate- Operatorul economic nu a incercat sa influenteze aplicarea
procedurii de atribuire
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului nr.314/2010 a Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (in original)
Oferta formulata independent fata de oricare concurent, fara a existaconsultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia.
Cerinta nr. 6
Certificate fiscale emise de institutiile abilitate
Persoane fizice sau juridice romane vor prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat ( DGFPS) si cel local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 7
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de
operatori economici, fiecare asociat (lider, asociat) va
prezenta documentul mentionat mai sus. De asemenea,
documentul mentionat trebuie prezentat si de catre
fiecare subcontractant declarat prin oferta.Operatorul economic trebuie sa precizeze calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1
- Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizataPersoanele juridice / fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Cerinta nr. 2
1) Licenta de functionare a ofertantului specializat
pentru paza si protectie, in copie legalizata.2) Avizul inspectoratului de politie judetean sau al
Directiei generale de politie a municipiului Bucuresti,
dupa caz, in a carei raza teritoriala isi are sediul
societatea respectiva, pentru conducatorul societatii
specializate de paza si protectie.
Ofertantul functioneaza in baza
licentei eliberata in conformitate
cu prevederile Legii nr.333/2003
privind paza obiectivelor,
bunurilor, valorilor si protectia
persoanelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Se va completa Formularul nr. 9 ? Fisa de informatii generale (pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)
B. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- o lista a principalelor prestari de servicii identice, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta nr. 2
Formular 10 - Recomandare emisa sau contrasemnata de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii, ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii
Cerinta nr. 3
- Declaratie pe proprie raspundere ca detine dispecerat propriu sau in colaborare (asociere)
Cerinta nr. 4
- Declaratie ca dispune de minim 3 echipaje de interventie in Cluj Napoca, dintre care unul in zona centrala si in apropierea obiectivului
Cerinta nr. 5
- Angajamentul ca va furniza toate datele in vederea obtinerii autorizatiilor de acces necesare pentru obiectivele in care se gestioneaza informatii clasificate secrete de stat (HG 585/2002, art. 104)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2013 12:00
Locul: STR. MEMORANDUMULUI NR.28 , SALA DE SEDINTENR. 120
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al UTC-N
Adresa postala: str. Memorandumului nr. 28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264202212, Email: [email protected], Fax: +40 264597074, Adresa internet (URL): www.utcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer