Licitatie Publica - ?Servicii de paza?
Anunt de participare numarul 146532/14.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC-, ,Directia Pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Mun. Resita
Adresa postala: Str.Petru Maior, nr.2, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA AMZA, Tel. +40 255220546, Email: [email protected], Fax: +40 255212483, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de paza?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Zona Industriala ?Valea Terovei?, Gradina Zoologica ?Ion Crisan? si Cinematograf Dacia
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul Public-?Directia pentru Administrarea Domeniului Public si Privat al Municipiului Resita? doreste achizitionarea serviciilor specializate de paza la obiectivele Zona Industriala-Valea Terovei, Gradina Zoologica ?Ion Crisan? si Cinematograf Dacia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract are drept scop executia serviciilor de paza la obiectivele Zona Industriala-Valea Terovei,
Gradina Zoologica ?Ion Crisan? si Cinematograf Dacia
Valoarea estimata fara TVA: 640, 794RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :12.816, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar Cont RO40TREZ1815006XXX000144 deschis la Trezoreria Municipiului Resita sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. La constituirea garantiei de buna executie se vor aplica prevederile din Hotararea de Guvern nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor- Se va prezenta declaratia privind neancadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.- Se va prezenta cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari.
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiese istoricul litigiilor.
- Se va prezenta declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.- Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta?.
- Se va prezenta ?Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?, se vor nominaliza toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).- Se va prezenta certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Se va prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura.In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se va prezenta Certificatul constatator (nu mai vechi de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- Domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatiilor) corespunde obiectului procedurii;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacietate de plata;
- In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine ? vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei, fara TVA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat intr-o perioada ulterioara celei solicitate se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat.In cazul unei asocieri cifra de afaceri va fi prezentata de toti ofertantii asociati, si se va lua in considerare cifra rezultata prin cumulul cifrei medii de afaceri a fiecarui asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica
2. Informatii privind dotarea tehnica
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
4. Informatii privind subcontractatii
5. Informatii privind asociatiiOfertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani un contract similar, maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 700.000, fara TVA
Standarde de asigurare a calitatiiStandarde de asigurare a protectiei mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta principalele prestari de servicii de paza din ultimii 5 ani.2. Se va prezenta minim o recomandare de buna executie a unui contract similar.3. Se va prezenta o copie legalizata a unei polite de asigurare de raspundere civila pentru societatile specializate de paza de 1.000.000 lei, cu valabilitate de cel putin pana la 31.12.2014, insotita de angajamentul privind prelungirea valabilitatii pe toata durata de derulare a contractului.4. Se vor prezenta licentele de functionare pentru desfasurarea activitatilor de paza si protectie ? copie legalizata.5. Se vor prezenta in copie legalizata avizele pentru toti conducatorii ofertantului.6.Se va prezenta o declaratie legalizata la notar a conducatorului ofertantului din care sa reiasa faptul ca personalul de paza care va fi folosit in cadrul contractului este atestat, apt fizic si psihic, dupa caz avizul politiei pentru portarma.7.Se vor prezenta insemnele distinctive inregistrate la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, modelul de uniforma si lista cu echipamentul de protectie a agentilor de paza.8. Se va prezenta Regulamentul de organizare si functionare al ofertantului, ofertantilor asociati (in cazul ofertei comune) in copie ?conform cu originalul? semnat de conducatorii respectivelor societati.9. Se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a conducatorului ofertantului, ca detine dotarile tehnice necesare indeplinirii contractului. Declaratia va fi insotita, in mod obligatoriu, de o lista in care sunt nominalizate echipamentele tehnice din dotarea ofertantului sau ofertantilor asociati (in cazul unei oferte comune) ce vor fi utilizate in derulare contractului.Certificarea implementarii unui sistem de management al calitatii (Certificat de atestare a Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent).Certificatul trebuie sa fie emis de catre organismul de certificare pentru obiectul de activitate aferent lucrarii si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.Se va atasa original sau copie legalizata.Certificarea implementarii unui sistem de management al mediului (Certificat de atestare a Sistemului de Management de Mediu ISO 14001 sau echivalent).Certificatul trebuie sa fie emis de catre organismul de certificare pentru obiectul de activitate aferent lucrarii si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.Se va atasa original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2013 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea ofertantilor pe baza de imputernicire si copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 07:49