Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA
Valoarea Contractului:
79.877 RON
Castigatorul Licitatiei: OK GUARD SRL
79.877 RON
Castigatorul Licitatiei: OK GUARD SRL
Anunt de atribuire numarul 144780/13.12.2013
Informatii anunt de participare asociat 142711
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII
Adresa postala: Bulevardul Unirii, nr.22, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Punct(e) de contact: Dana COLEMAN, Tel. +40 0212242166, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0212242166, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: CULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SEDIUL DIN BULEVARDUL UNIRII NR. 22, SECTOR 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vorachizitiona servicii de paza pentru obiectivul Biblioteca Nationala a Romaniei din B-dul Unirii nr. 22, sector 3, Bucuresti, valoare estimata contractuala de 316.224 lei fara TVA pana la data de 31.12.2013.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
79, 876.8RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S131-226762din09.08.2013
Contract nr: 5558 Denumirea: CONTRACT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE PAZA
V.1) Data atribuirii contractului 18.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 29
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
OK GUARD SRL
Adresa postala: Str. Avrig, nr. 56, bl. O16, sc. A, et. 4, ap.16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021577, Romania, Tel. +40 2103135, Email: [email protected]
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 316224.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 79876.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).A. in cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la Cap. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE.In situatia castigariiprocedurii de catre o oferta comuna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita asocierea ofertantilor in forma legalizata, iar contractul se va incheia cu liderul de asociatie desemnat de catre acestia, care va raspunde in totalitate de derularea corespunzatoare a contractului, conform clauzelor stipulate in acesta.B. Informatii privind subcontractantii si asociatiiDocumente care sa sustina cerinta :1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor, completata de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asmenea, ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.4. Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala solicitate in cadrul Cap. III.2) CONDITII DE PARTICIPARE.5. Fiecare subcontractant va completa cu propriile date ? Declaratie privind calitatea de participant la procedurasi? Informatii generale (vezi FORMULARUL nr. 5 si FORMULARUL nr. 6)NOTA nr. 1 : In conformitate cu prevederileart. 11 alin. 4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. In acest caz, declaratia va fi insotita de o anexa in care se mentioneaza succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.NOTA nr. 2 : In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la Nota nr. 1, acesta are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante.C. Modalitatea de departajare in caz de egalitateIn cazul in care operatorii economici clasati pe primul loc au preturi egale, in vederea departajarii lor se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Durata contractului poate fi prelungita cu maxim 4 luni in anul 2014, cu acordul partilor, confom art. 6 alin. (3) din HG nr. 925/2006. Valoarea celor 4 luni de prelungire posibila a contractului este de 6, 45 lei/h x 12 posturi x 24 ore x 120 zile = 222912 lei fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MINISTERULUI CULTURII
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 22, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030833, Romania, Tel. +40 212242216, Email: [email protected], Fax: +40 212242216, Adresa internet (URL): WWW.CULTURA.RO
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 11:11