Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA


Anunt de participare numarul 52561/17.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01517
Adresa postala: com. Sihlea, Localitatea: Sihlea, Cod postal: 627300, Romania, Punct(e) de contact: Costel Stoinescu, Tel.0237257822, Email: [email protected], Fax: 0237257705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: UM 01523 Ianca judetul Braila.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 519, 416RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 21.07.2008-31.12.2008=434534lei;01.01.2009-31.12.2009=1044472lei;01.01.2010-31-12.2010=1278995lei;01.01.2011-20.07.2011=761415 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se incheie acord cadru pe o perioada de 3 ani, in termen de 10 zile de la anuntarea rezultatului procedurii, cu operatorul economic declarat castigatoral licitatiei.Durata primului contract subsecvent 21.07.2008-31.12.2008 urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se atrbuie anual.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 12 posturi * 24 ore/zi * 1095 .zile = 315.360 ore prestatie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 519, 416RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare :4.850 lei, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara, depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare legalizata inainte de deschiderea ofertelor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autorizatia de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii , Licenta de functionare, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, valabila, cel putin, pana la finalizarea contractului ( in copie legalizata ).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34; certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului/locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; certificat constatator emis de O.R.C./ Tribunalul Teritorial.Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii . Pentru a obtine autorizatia de securitate, operatorii interesati se vor prezenta la sediul autoritatii contractante dupa publicarea anuntului de participare, pentru ridicarea in vederea, completarii a formularului (chestionar de securitate) in perioada 14.05-19.05.2008intre orele 10.00-14.00 . Pentru obtinerea autorizatiei in timp oportun este necesar ca formularul sa fie depus la sediul autoritatii contractante, dupa completare, in plic sigilat si parafat, pana la data de 22.05.2008 orele 14.00.Cerinte minime: Vor fi exclusi ofertantii care se regasesc in una din situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din OUG nr. 34/2006 sau care nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul consolidat al statului/local. sau cei care nu au ca obiect de activitate prestarea serviciului de paza si care nu detin autorizatie de securitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informati generale, Bilantul contabil din anul precedent, vizat de organele competente , in copie autentificata .Cifra medie anuala de afaceri, in ultimii 3 ani 2005, 2006, 2007, sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea estimata contractului subsecvent de servicii ce urmeaza a fi atribuit, respectiv3.837.000 lei sau 1.051.232 Euro, la un curs de 3, 65 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Experienta similara : solicitam completarea si depunerea unuia sau mai multor formulare(confirmate de catre beneficiari) din care sa reiasa ca ati indeplinit cel putin doua contracte, in ultimii 3 ani, contracte de prestare a serviciului de paza, cu o valoare totala, fara TVA de minim 50% din valoarea estimata a contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit (minim 695.600 lei/sau 190.575 Euro) fiecare.Declaratie privind resursele tehnice si umane : solicitam completarea si depunerea formularelor, din care trebuie sa rezulte ca puteti pune la dispozitie pentru indeplinirea contractului, mijloacele tehnice si umane necesare, enumerate in caietul de sarcini.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere.
Certificat care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001. Autoritatea contractanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii al ofertantului emise pentru prestarea serviciului care face obiectul licitatiei deschise, valabile cel putin pana la data semnarii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria unitatii sau virament in contulRO51TREZ6965005XXX000367 deschis la Trezoreria Comunala Focsani 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2008 10:00
Locul: sediul U. M. 01517 Sihlea jud. Vrancea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilorse vor prezenta in data de 01.07.2008 ora 09.50 la sediul autoritatii contractante avand asupra lor documente de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta , de catre contestator , de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer