Licitatie Publica - Servicii de paza
Anunt de participare numarul 94858/25.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel.021.202.70.00/ int. 296, In atentia: Serviciului Investitii si Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.319.74.33, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul central + 32 reprezentante judetene RAR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se vor incheia contracte subsecvente anuale, la 1/3 din valoarea estimata pentru intreaga durata a acordului-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea serviciilor de paza si protectie bunuri si persoane in reprezentantele RAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
29432 ore/luna x 12 luni x 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 57.600 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant
-declaratie privind situatia personala
-certificat de atestare fiscala ANAF
-certificat fiscal privind taxele si impozitele locale
-certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
-certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2007 si 31.12.2008
-balanta de verificare la 30.06.2009
-informatii privind cifra medie de afaceri 2007-2009 ->-polita de asigurare de raspundere civila ->
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri peste 5.760.000 lei-polita de asigurare in valoare de min. 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor prestari de servicii ->-recomandari din partea unor beneficiari distincti (una de la beneficiarul contractului de 2.800.000 lei) ->
-informatii privind personalul de specialitate
-CV-urile persoanelor responsabile de derularea contractului
-lista cu nominalizare coordonatori si sefi de obiective
-dovada existentei unei autorizatii de organizare cursuri sau echivalent (contract colaborare)
-dovada detinerii unui spatiu cu dotari si personal de instruire didactica sau echivalent (contract inchiriere/colaborare)
-dovada detinerii unei sali de antrenament cu instructori sau echivalent (contract colaborare)
-dovada detinerii unui spatiu pentru sedinte de tragere sau echivalent (contract colaborare)
-dovada existentei agentilor de paza ->angajati cu vechime in functie mai mare de 3 ani, impreuna cu un tabel cu date corespunzatoare si contracte de munca/atestate de scolarizare anexate
-declaratie dotare tehnica cu o lista pentru fiecare din cele 33 reprezentante RAR, incl. autovehicule pentru interventie rapida (se vor anexa CI sau CIV)
-avizul IGP pentru organizare dispecerat central/zonal cu anexa privind modul de integrare a celor 33 de obiective RAR
-informatii privind subcontractantii cu documente de identificare si resurse
-licentele de functionare P si T
-avizul IGP pentru conducatorul societatii de paza
-certificarea calitatii conform ISO 9001:2000
-certificarea protectiei mediului conform ISO 14001:2004
-certificarea privind sanatatea si securitatea ocupationala conform OHSAS 18001:2007
-certificarea privind securitatea informatiei conform ISO/IEC 27001:2005
-certificarea privind responsabilitatea sociala conform SA 8000:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 3 contracte, astfel incat valoarea minima insumata a acestorasa fie de cel putin 2.800.000 lei, fara TVA.-min. 3 recomandari (din care o recomandare de la beneficiarul contractului cu valoarea cea mai mare, din cele prezentate pentru indeplinirea cerintei de mai sus).-min. 14o agenti de paza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul care va intra in procesul repetitiv de ofertare: pretul, calculat conform precizarilor din fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2010 10:30
Locul: Registrul Auto Roman - RA, Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NORME INTERNE RAR-RA (nu trebuie respectate termenele prevazute de art.75 din OUG 34/2006)ANEXA 2BPrezenta procedura se desfasoara in conformitate cu normele interne ale RAR-RA privind achizitia de servicii ce fac obiectul Anexei 2B la OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RAR-RA
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel.021.202.70.00/int. 296, Email: [email protected], Fax: 021.319.74.33, Adresa internet (URL): www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 09:30