Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza


Anunt de participare numarul 94372/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL HUSTEA, Tel.410.25.50, Email: [email protected], [email protected], Fax: 410.16.81, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Raza sectorului 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
60 posturi de paza fixe si 10 unitati mobile de interventie
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr isi rezerva drept de a achiz suplimentar serv similare paza conf art.122 lit.j OUG34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 300000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru serviciile de paza, Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, caziere fiscale conform cerintelor obligatorii din documentatia de atribuire, Licenta de Functionare eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romanepentru paza obiectivelor si bunurilor, Regulamentul de Organizare si Functionare a societatii in domeniul pazei obiectivelor, bunurilor,
valorilor si protectiei persoanelor aprobat de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, Avizul eliberat de catreInspectoratul de Politie Judetean/Directia de Politie a Municipiului Bucuresti (dupa caz)pentru dispeceratul propriu de monitorizare a sistemelor de alarma impotriva efractiei, Avizul eliberat de catreInspectoratul de Politie Judetean/Directia de Politie a Municipiului Bucuresti (dupa caz)pentru conducatorul societatii specializate de paza si protectie si pentru toti directorii sucursalelor si ai punctelor de lucru, conform art. 18 din HG 1010/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile, Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, exercitiilefinanciarepe ultimii 3 (trei)anisa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, declaratiepersonal de conducere si personalul angajat, declaratie cu privire la autovehiculele, polita de asigurare de raspundere civila, fisa de experienta similara, declaratie privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experiente similare de prestari servicii de paza , contracte de munca vizate de ITM pentru angajati, declaratie privind asigurarea pe cheltuiala proprie pe toata durata contractului a 60cabine de paza si 60 toalete ecologice pentru toate cele 60 de posturi fixe de paza, polita de asigurare de raspundere civila, dovada cursuri de formare agent paza, certificate ISO 9001:2000, 14001:2005, OHSAS 18001:2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Autoritatea contractanta nu mai poate aditiona contractele de paza pe care le are incheiate dupa data de 15 .04.2010. Procedura se accelereaza conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Vor fi selectati pentru etapa a II primii 20 operatori economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a mediei aritmetice a cifrei de afaceri calculata pentru anii 2006, 2007 si 2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2010 11:00
Locul: Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana Sector 6, Intr. Av. Lt. Caranda Ghe., nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, participanti din partea operatorilor economici cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107/111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Fax: 021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbanasector 6 - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Intr.Av.Lt.Caranda Ghe., nr.9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel.021.410.25.50, Fax: 021.410.16.81
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2010 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer