Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA


Anunt de participare (utilitati) numarul 2559/19.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN MUNTEAN, Tel.0256-277736, Email: [email protected], Fax: 0256-277793, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: TIMISOARA, SEDIUL R.A.T.T. - 8 PUNCTE DE LUCRU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASIGURAREA PAZEI LA OBIECTIVELE SI BUNURILE R.A.T.T.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA IN 8 PUNCTE DE LUCRU ALE R.A.T.TIMISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 4.000 LEI, REDUCERE 50% PENTRU IMM-URI DEFINITE CONFORM LEGII 346/2004, ACTUALIZATA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, EXCLUSIV TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
OP EC TREBUIE SA PREZINTE: -LICENTA DE FUNCTIONARE ELIB DE I.G.P. ROMINE CU AVIZUL PREALABIL AL SRI CF ART.20 PCT.2 DIN LEGEA NR.333/2003, ACTUALIZATA;
- ATESTAT PROFESIONAL PT PERSOANELE CARE EXECUTA ACTIVITATI DE PAZA SI PROTECTIE CF ART.20 PCT. LIT.F DIN LEGEA NR.333/2003, ACTUALIZATA;
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATE;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA PREV. ART.181 DIN O.U.G. NR.34/2006;
CERTIFICATE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL LOCAL SI LA BUGETUL DE STAT
CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMISE DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
DECLARAREA CIFRE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI (CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI SA FIE MIN 400.000 LEI)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECL. PRIVIND:
-LISTA PRINCIP PREST DE SERV IN ULT. 3 ANI CONTININD VAL, PER DE PRESTARE, BENEF-RI
-UTILAJELE, INSTAL, ECHIP-LE TEHNICE PT INDEPL CONTRACTULUI
-PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPL DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
-EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERS ANGAJAT SI CADRELOR DE CONDUCERE
DOVADA CERTIF COND DE CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NR.1979 / 14.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA R.A.T.T., ORDIN DE PALTA IN CONTUL R.A.T.T. : COD IBAN - RO38RNCB 0249049295940001 - BCR TIMISOARA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 12:00
Locul: TIMISOARA, B-DUL TAKE IONESCU. NR.56, DIRECTIA COMERCIALA, SALA LICITATIE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTIILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL - TIMISOARA - SECTIA CONTENCIOS SI ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TEPES VODA, NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CORPIL CONSILIERILOR JURIDICI DIN CADRUL R.A.T.T.
Adresa postala: B-DUL TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300124, Romania, Tel.0256-277736, Fax: 0256-277793, Adresa internet (URL): www.ratt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer