Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor S.N. Radiocomunicatii S.A.


Anunt de participare numarul 113266/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala:  Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Punct(e) de contact:  LIGIA MIHAIU, Tel. 021 307 3029, Email:  [email protected], Fax:  021 307 3066, Adresa internet (URL):  www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
Altele: telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor S.N. Radiocomunicatii S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: S.N. Radiocomunicatii S.A., la nivelul tuturor judetelor tarii.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 19, 490, 202RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor S.N. Radiocomunicatii S.A. la nivelul tuturor judetelor tarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza fizica, echipe patrulare, echipe interventie, conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 490, 202RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 194 900 leisi garantie de buna executie 5 % din val contractului subsecventfara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie propria raspundere privind calitatea de participant 2) Certificat participare cu oferta independenta 3) Declaratie propria raspundere privind situatia personala in conformitate cu art.180-181 din OUG 34/2006 4) Certificat constatator, in original/copie legalizata privind indeplinirea obligatiilor buget general consolidat 5)Certificat cazier fiscal, din care sa rezulte ca nu au datorii fiscale original/copie legalizata, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei 6) Certificat constatator Oficiul Registrul Comertului care sa fie valabil la data depunerii ofertei7) Licenta functionare eliberata de catre Inspectorat General Politie conform L 333/2003 si valabil la data deschiderii ofertei - copie legalizata;8)Licenta proiectare, instalare, intretinere sisteme tehnice de protectie alarmare antiefractie eliberata conform L 333/2003 valabila la data deschiderii ofertei, copie legalizata;9) Declaratie propria raspundere implementata legislatia privind informatiileclasificate secret de serviciu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale (F 4) contine si cifra de afaceri pe ultimul an
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimul an nu trebuie sa fie mai mica de: 12 900 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11)Declaratie propriaraspundere F 7- Lista dotari tehnice 2)Copii dupa documentedoveditoare a accesului dispecerate avizate Inspectorat General Politie in 8 judete, 3)Certificat valabil, emis de organisme independente acreditate, prin care se certifica ca ofertantdetine ISO 9001:2000 sau echivalent4) Declaratie proprie raspundere respecta protectia muncii, apararea contra incendiilor F9 5) F5-Declaratie proprie raspundere cu valori, perioade prestare, beneficiari contracte, unul sau mai multe contracte cu servicii de pazaasigurate cu agenti de paza, incheiate cu beneficiari cu structura si complexitatea activitatii, similareautoritatii contractante, in ultimii trei ani 6)Una/ mai multe recomandari din partea unor beneficiari/ clienti diferiti din ultimii 3 ani cu care au fost incheiate contracte cu servicii de paza, beneficiari cu structura si complexitatea activitatii, similareautoritatii contractante original/copie legalizata7)Sistem propriu de formare si perfectionare autorizat de Consiliu National Formare Profesionala Adultiin vederea obtinerii atestatului de agent de paza si ordine, sau sa aiba acord de colaborare cu un organism autorizat.(Situatie privind personal ofertant F6)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau mai multe contracte in ultimii 3 ani cu valoare minima de 6 400 000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Anularea procedurii precedente prin Decizie CNSC, prin adoptarea tardiva a bugetului exista riscul neasigurarii pazei la obiective de interes national.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
vor fi selectati primii 6in ordinea descrescatoare a valorii contractelor de pazacu agenti de paza, incheiate cu beneficiari, in ultimii trei ani din Formular nr. 5 din Sectiunea II Formulare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 13:00
Locul: SNR, Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, sala AMFITEATRU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 0213195181, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Contencios si Reglementari Interne
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 103, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 0213073063, Email:  [email protected], Fax:  0213073666, Adresa internet (URL):  www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer