Licitatie Publica - Servicii de paza a obiectivelor in Remiza Ciceu
Anunt de participare (utilitati) numarul 104299/19.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0733662672; 0268/477063; 0268/549668, In atentia: Mamina Liuta , Pipos Sebastian, Email: [email protected], Fax: 0268/477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Art.8, lit.d din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza a obiectivelor in Remiza Ciceu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Remiza Ciceu, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza aperimetrului de depozitare a materialului rulant din Remiza Ciceu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 agent de paza permanent
Valoarea estimata fara TVA: 63, 936RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea
b)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006
c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art.181din O.U.G. 34/2006d)Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
e)Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale
f)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
g)Declaratie ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art. 5 alin. 1 din Legea nr. 21/1996 privind concurentah)Certificat constatator emis de Of.Reg.Com. din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil la 31.12.2009 (vizat de organele competente)b) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista cu servicii similare prestate in ultimii 3 ani si o recomandare in original, emisa de beneficiarul serviciilorb)declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilorc)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anid) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economice)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
f)licenta de functionare, eliberata de M.A.I.-I.G.P
g)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezei)certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
2 runde; durata rundei 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC BV 33/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 09:30
Locul: Sediul Regionalei de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str. Iuliu Maniu, nr. 45 A, cam. 203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.roObservatie : SNTFC "CFR CALATORI" SA nu incheie contracte aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd.Eroilor nr.5 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268-41.37.41, Email: [email protected], Fax: 0268-47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al R.T.F.C. Brasov
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, str.Iuliu Maniu nr.45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel. 0268-410233 int. 144533, Fax: 0268/477063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 15:39