Licitatie Publica - Servicii de paza a perimetrului de depozitare a materialului rulant din Remiza Ciceu
Anunt de participare (utilitati) numarul 135267/04.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Brasov , Str. Iuliu Maniu, Nr. 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO-500091, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Adm., Achizitii, Tel. +40 268549668, In atentia: Daniela Boghez, Email: [email protected], Fax: +40 268477063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza a perimetrului de depozitare a materialului rulant din Remiza Ciceu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Remiza Ciceu, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiect: Servicii de paza a perimetrului de depozitare a materialului rulant din Remiza Ciceu, conform caietului de sarcini
Durata contractului de achizitie publica :12 luni
Garantia de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a contractului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate servicii: 1 agent de paza permanent
Valoarea estimata fara TVA: 64, 837.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul, in conformitate cuart. 11 alin.4) si 5) din H.G. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
Situatia personala a ofertantului
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original;
5.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), completata in conformitate cu Formularul B1 ? in original;
6.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? in original copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei .NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.
NOTA: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa respecte prev.OG.nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
Agentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere. Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine: - - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilantul contabil la data de 31.12.2011b)informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prin informatiile furnizate prin Formularul C2 ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executarii, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract de prestari de servicii similare.
b)declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor
c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
d)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ? in original
e)declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original;
f)declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original
g)declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze? in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 runda; durata rundei: 1 ziIn cazul in care se constatata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC BV03/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.NOTA: Se va prezenta licenta de functionare eliberata de MAI-IGP, conform art.20 din Legea nr.333/2003.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Obs: Crit "pretul cel mai scazut".In cazul in care se constatata ca ofer clasate pe primul loc au preturi egale, in vederea atrib contractului de achiz publica se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofert caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua prop financiara are pretul cel mai scazut.Deschiderea ofer: conf anuntului de partic la sediul STFC Brasov str. Iuliu Maniu nr.45 A cam. 204 (sala de consiliu)loc.BrasovCond pt participantii la sed de deschidereFiecare of va fi reprezentat oficial in fata com de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.Pres comisiei are dreptul sa dispuna evacuarea din sala a participantilor a insotitorilor acestora sau a spectatorilor care prin comportamentul lor impiedica buna desf a procedurii.PRECIZARI PENTRU OFER CASTIGATORIn cazul in care of declarat castig se face vinovat de nesemnarea contrac de achiz publica in cond de baza impuse prin documentatia procedurii in termenul prevazut la pretul de atribuire si de neconst gar de buna exec in cond din contract, acesta va pierde gar de partic depusa si va decade din drepturile castigate in urma atrib contractului de achiz.In cazul in care prezinta doc de calif solicitate in copie lizibila semnata si stampilata ?conf cu originalul? de catre reprez legal al firmei, sub sanctiunea descalificarii ofertantului, are oblig sa prezinte aceste doc in orig sau copie legalizata, pt conformitate, la solicitarea aut contractante.PRECIZARI FINALEPrezumtia de legalitate si autenticitate a docum prezentateOfer isi asuma rasp exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor docum prezentate in orig si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea docum prezentate de ofertanti de catre com de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofer sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562* din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STFC Brasov -Birou Juridic
Adresa postala: Str.Iuliu Maniu 45 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel. +40 268/410233/144533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 15:24