Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA ACCES PERSOANE , ORDINE SI LINISTE PUBLICA
Anunt de participare numarul 53385/24.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: Ruxanda Bucur, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA ACCES PERSOANE , ORDINE SI LINISTE PUBLICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: PLOIESTI - Palatul Administrativ - B-dul Republicii nr. 2-4 si alte 6 imobile aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA ACCES PERSOANE , ORDINE SI LINISTE PUBLICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA ACCES PERSOANE , ORDINE SI LINISTE PUBLICA
CONFORM ANEXEI 1 LA CAIETUL DE SARCINI
Toata documentatia de atribuire si caietul de sarcini este publicata pe www.e-licitatie.ro
Valoarea estimata fara TVA: 882, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie - 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatatoir eliberat de Registrul Comertului
Certificat Constatatorprivind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de StatCertificat Constatatorprivind plata taxelor si impozitelor la Bugetul Local.
VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
Aceste documente se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Licenta de functionare , valabila la data deschiderii ofertelor eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane , cu avizul prealabil al Serviciului Roman de Informatii, pentru obiectul de activitate privind serviciile de paza a obiectivelor , bunurilor si valorilor.
Certificat de inregistrare al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Fisa privind experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - 2.620.000 leiUn contract similar in valoare de 262.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-armament si munitieletale.
-statii de emisie receptie pentru mentinerea legaturii cu dispeceratul si posturile de paza.
-dispecerat in Municipiul Ploiesti.-posibilitatea de a interveni legal in cazul tulburarii ordinii publice, comert ambulant neautorizat, blocarea accesului auto in zona pazita (intocmirea proces verbal de contraventie)Neandeplinirea acestor conditii este eliminatorieOfertantul trebuie sa asigure personalul de specialitate calificat necesar executarii prestatiei, in conformitate cu propunerea tehnica.Dovada existentei de personal calificat : agenti de paza
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-masini de interventie sideservire, minim 10.-armament in dotare (spray iritant lacrimogen/pistoale cu gaze lacrimogene = 65 buc, bastoane de cauciuc = 65 buc-dispozitiv de imobilizare cu soc electrostatic.- catuse.-uniforme cu insemne distinctive.Dovada existentei de personal calificat: Dovada existentei de personal calificat : agenti de paza atestati.Numar de personal angajat : minim 150 de angajati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7507/22.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 11:00
Locul: Consiliul judetean Prahova , Ploiesti, B-dul , Republicii, Nr. 2-4, Etaj IV camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA EMIL ZOLA, NR. 4., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/525445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTECIOS SI ADMINISTRARAE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII NR. 2-4., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2008 09:44