Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA, COD CPV 74613000-9


Anunt de participare numarul 41044/04.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01551
Adresa postala: STRCRIZANTAMELOR NR.2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800358, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BADESCU, Tel.0236453370, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0236445600, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA, COD CPV 74613000-9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: - poligon instructie la apa -U.M.01551 Galati, situat in partea de nord-vest a municipiului Galati, pe soseaua de centura a zonei industriale;
- poligon redus de artilerie -U.M.01552 Galati, situat in partea de nord a municipiului Galati, pe str. PrelungireaStefan cel Mare, latura de sud a lacului Vanatori;
- Cercul Militar Galati U.M.01551 Galati, situat in municipiul Galati, pe str. Eroilor, nr.40;
- Caminul de Garnizoana U.M.01551 Galati, situat in municipiul Galati, pe str. Regiment 11 Siret, nr.24;
- Comenduirea de Garnizoana Galati U.M.01551 Galati, situata in municipiul Galati, pe str. Cerealelor, nr. 2;
- poligon de trageri de infanterie U.M. 01552 Galati, situat in partea de nord a municipiului Galati, la aproximativ 300 m. est de lacul Vanatori;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 533, 451RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA, COD CPV 74613000-9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PAZA, COD CPV 74613000-9, PENTRU 6 OBIECTIVE
Valoarea estimata fara TVA: 2, 533, 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE=23390 LEI(RON)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORDUL CADRU SE INCHEIE CU UN SINGUR OPERATOR ECONOMIC, A CARUI OFERTA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita FORMULARULPREVAZUT IN ANEXA NR. 2 LA PREZENTA DOCUMENTATIE, completat de catre operatorul economic ofertant.
Cerinte obligatorii: Se solicita:
1. FORMULARULPREVAZUT IN ANEXA NR. 3 LA PREZENTA DOCUMENTATIE, completat de catre operatorul economic ofertant.
2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania formulare tip eliberate de organismele abilitate, valabile la data deschiderii ofertelor.3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale -formular tip eliberat de organismele abilitate, valabil la data deschiderii ofertelor.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Formularul Fisa de informatii generale, PREVAZUT IN ANEXA NR. 4 LA PREZENTA DOCUMENTATIE, completat de catre operatorul economic ofertant..
Cerinta obligatorie: - se va prezenta bilantul contabil, din ultimul an financiar, vizat siinregistrat de organele competente (xerocopie certificata, pentru conformitate, cu originalul, prin semnatura si stampila).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Se solicita: Autorizatie de functionare pentru executarea serviciilor precizate in anexa 2B, categoria 23, respectiv, servicii de paza, din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie:
Se solicita: FORMULARULPREVAZUT IN ANEXA NR. 5 LA PREZENTA DOCUMENTATIE va fi completat pentru fiecare contract indeplinit de ofertant.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima, indeplinirea si finalizarea a cel putin doua contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare (aceeasi grupa CPV din prezenta documentatie), indiferent de valoarea lor.
Cerinte obligatorii:
Se solicita:
1. Recomandari din partea altor beneficiari.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima prezentarea a cel putin douarecomandari din partea unor beneficiari pentru contracte similare:
2. Declaratie pe propria raspundere, privind asumarea utilizarii in derularea acordului cadru, de dotari specifice, echipament tehnic, mijloace auto, etc., pe care autoritatea contractanta le solicita ca fiind necesare pentru indeplinirea acordului cadru, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, avand in vedere locatiile obiectivelor de pazit ;3. Declaratie pe propria raspundere, privind asumarea utilizarii personalului de specialitate (care poseda cursuri/instruiri specifice serviciului de paza, autorizare pentru servicii de paza, eliberate de catre organele abilitate, sa fie declarati apti din puct de vedere psihologic si medical pentru executarea serviciului de paza, de catre institutii abilitate in acest sens, etc.), pe care autoritatea contractanta il solicita ca fiind necesar pentru indeplinirea acordului cadru, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
101
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATII, IN ZILELE LUCRATOARE, INTRE ORELE 08.30-13.30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.04.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2008 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
cadru se incheie pe o perioada de 4 ani, respectiv pana 31.12.2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a nu semna acordul cadru cu operatorul economic declarat castigator daca acesta nu poseda, la data planificata pentru incheierea acordului cadru, avizul de securitate specific Ministerului Apararii, eliberat de catre organismele abilitate. Deasemenea, autoritatea contractanta are dreptul de rezilia, de drept, contractul subsecvent, in situatia retragerii avizului de securitate, din diferite motive, pe timpul derularii acestuia. Eventualele contracte subsecvente se incheie pe an bugetar, pana la 31 decembrie, cu posibilitatea prelungirii cu pana la maxim 4 luni, pentru obiectivele aprobate prin reglementari interne ale Ministerului Apararii, in limita cantitatilor maxime, prevazute la punctul II.2.1. din prezenta Fisa de date a achizitiei, precum si, in functie de resursele bugetare alocate si alte reglementari interne ale Ministerului Apararii. Autoritatea contractanta are dreptul de a impune, la nevoie, sa se incheie mai multe contracte subsecvente in cadrul aceluiasi an bugetar. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea sau diminuarea cantitatilor de servicii este conditionat de existenta resurselor financiare de la bugetul de stat cu aceasta destinatie, precum si de reglementarile interne ale Ministerului Apararii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3; BUCURESTI, Localitatea: : BUCURESTI: BUCURESTIBUCURESTI, Cod postal: : 03030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNITATEA MILITARA 01551, PRIN COMPARTIMENTUL JURIDIC LA CARE ESTE ARONDAT
Adresa postala: STR. CRIZANTEMELOR, NR.2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800358, Romania, Tel.0236/453370, Email: [email protected], Fax: 0236/445600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3; : BUCURESTI, Localitatea: : BUCURESTI: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.01.2008 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer