Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la sediul D.R.A.O.V. Craiova, DJAOV Arges, DJAOV Dolj, DJAOV Gorj, DJAOV Olt, DJAOV Teleorman, DJAOV Valcea


Anunt de participare numarul 96512/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA REGIONALA VAMALA CRAIOVA
Adresa postala: CARACAL NR.248, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200746, Romania, Punct(e) de contact: ANICUTA ARDELEAN, Tel.0251437070, Email: [email protected], Fax: 0251437455, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza lasediulD.R.A.O.V. Craiova, DJAOV Arges, DJAOV Dolj, DJAOV Gorj, DJAOVOlt, DJAOV Teleorman, DJAOV Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: D.R.A.O.V. Craiova, DJAOV Arges, DJAOV Dolj, DJAOV Gorj, DJAOVOlt, DJAOV Teleorman, DJAOV Valcea
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza la sediul D.R.A.O.V. Craiova, DJAOV Arges, DJAOV Dolj, DJAOV Gorj, DJAOVOlt, DJAOV Teleorman, DJAOV Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza la sediul D.R.A.O.V. Craiova, DJAOV Arges, DJAOV Dolj, DJAOV Gorj, DJAOVOlt, DJAOV Teleorman, DJAOV Valcea pentru o perioada de 8 lunicu posibilitatea de prelungire, prin act aditional cu 4 luni in anul 2011 in limita fondurilor disponibile
Valoarea estimata fara TVA: 375, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :1000 lei / lotsau 7500 lei / total
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PUBLICE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTANT GENERAL SAU IN ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv. eligibilitatea, declaratie priv. neancadrarea in prevederile art. 181, certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local, declaratie priv.calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de ORC , certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-C.A. medie anuala pe ultimii 3 ani-Bilantul contabil ladata de 31.12.2009
- Dovada ca ofertantl are incheiata asigurare de raspundere civila a societatilor specializate de paza si protectie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-C.A.minim 1.250.000 lei- Asigurare minim: 100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani ( inclusiv copii contracte si recomandari de la beneficiari), declaratiepriv. utilizarea numai a agentilor de paza calificati, declaratie priv. efectivul mediu anualal personalului angajat, lista cuprinzand personalul de specialitate, avize si atestate pentru personalul de conducere al ofertantului, declaratie priv. echip. tehnice, utilaje , instalatii, etc de care dispune pt. indeplinirea contractului, dovada cerificarii sistemului calitatii : ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, ISO18001:2004, ISO 27001, licenta de functionare eliberata de IGP, declaratie de insusire a documentatiei sia clauzelor contractuale, informatii priv. subcontractantii, alte documente prevazute in fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 12:30
Locul: DIRECTIA REGIONALA PENTRU ACCI ZE SI OPERATIUNI VAMALE CRAIOVA , MUN. CRAIOVA , STR. CARACAL NR. 248
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer