Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la Depoul CF Pitesti.


Anunt de participare (utilitati) numarul 37243/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Craiova, B-dul Dacia, NR.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Punct(e) de contact: Aurica Davidescu, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza la Depoul CF Pitesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Depoul CF Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza la Depoul CF Pitesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza la Depoul CF Pitesti.
Valoarea estimata fara TVA: 146, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1500 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl priv elig completata in conf cu Formularul A din Sectiunea Formulare ;2)Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conf cu Formularul B din Sectiunea Formulare;3)Cert de atestare fiscala privind achitarea oblig exigibile catre bug de stat si catre bug asig soc de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Directia Generala a Fin Publice si Controlul Fin de Stat in original sau copie legalizata 4)Cert privind plata taxelor si impozitelor loc - elib de Primaria locala in original sau copie legalizata 5)Certificat constatator, in original sau copie leg, emis de Oficiul Reg Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil ultimul depus , vizat si inregistrat - in copie 2)Ofertantul trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare, vizat si inregistrat - in copie 3)declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar 2)Decl pe propria raspundere ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 3)Decl pe propria raspundere ref la utilajele, instalatiile, echipa tehnice de care poate dispune op economic pentru indepl corespunzatoare a contractului de servicii 4)Decl pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indepl de catre subcontractanti si specializarea acestora 5)Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, cu avizul prealabil al Serviciuluii Roman de Informatii, pentru servicii de paza a obiectivelor, bunurilor, valorilor, precum si servicii de consultanta in domeniu, conform art. 20 din Legea 333/2003, care sa fie in termen de valabilitate si saateste ca societatea este specializata in prestarea de paza si protectie 6)certificate care atesta implementarea sistemului de calitate 9001 sau dovada ca este in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria RTFC Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:00
Locul: BRM Terminal Regiunea IV Sud Vest Oltenia, str. Brestei nr. 21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. N Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer