Licitatie Publica - Servicii de paza la obiectiv militar
Anunt de participare numarul 76246/29.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII-UNITATEA MILITARA01829
Adresa postala: STR. PADINA, NR. 2, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014032, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA GHEORGHE PETRESCU, Tel.0213194000/208, Email: [email protected], Fax: 0213185414, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la obiectiv militar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01829 Bucuresti, strada Padina nr.2 sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 130, 928 si 1, 979, 124RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea serviciului de paza la UM 01829 Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala minima: 105216 ore
Cantitate totala maxima: 184128 ore
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 130, 928 si 1, 979, 124RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se va face prin ordin de plata in contul prestatorului , deschis la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1 Declaratie privind eligibilitatea2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidatvalabile la data depunerii;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, valabil la data depunerii;
5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura6. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca nu i s-a reziliat niciun contract de paza a unor obiective militare incheiat in ultimii 5 ani, din motive imputabile acestora (art. 13 din M 47 / 2008)7 Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertuluivalabil la data depunerii
8.Codul de agent economic NATO acordat de Biroul National de Codificaresau dovada ca a depus cererea pentru obtinerea acestuia.
9.Licenta de functionare eliberata de IGP conform legii 333/2003 art.20 alin.2.
10 Autorizatie de asignare a frecventelor si licenta de emisie pentru mijloacele radio utilizate si pentru frecvente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie :
1. Fisa de informatii generale
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.350.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti. Se vor prezenta cel putin doua recomandari favorabile din parteaaltor beneficiari /clienti.
2. Pentru indeplinirea in bune conditiuni a prevederilor contractuale, prestatorul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca poate asigura resursele tehnice.
3.Depunerea unei liste a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii trei ani, prin care se va face dovada finalizarii a cel putin unui contract avand ca obiect prestarea de servicii similare si care a avut valoarea de cel putin 400.000 lei.Nota: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si prin cumularea valorii mai multor contracte pe care ofertantul le-a indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani si care au avut ca obiect prestarea de servicii similare.
4. Se solicita prezentarea certificatului privind managementul calitatii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 99
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile O.U.G. 34/2006, aplicandu-se prevederile actului normativ intern al Ministerului Apararii Nationale, respectiv M 47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1333
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 10:30
Locul: Unitatea Militara 01829 Bucuresti, Str. Padina, Nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat avand asupra sa documente de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal al candidatului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Chestionarul de securitate completat va fi depus in plic sigilat separat cel mai tarziu la data de 11.05.2009, ora 10.00 si, daca detine, notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din Ministerul Apararii Nationale.Procesul de autorizare dureaza aproximativ 30 de zile lucratoare.Autoritatea contractanta va finaliza evaluarea candidatilor numai dupa primirea avizelor favorabile/nefavorabile de la structura abilitata. Vor fi luate in considerare, pentru etapa a II-a, numai candidaturile ale caror autorizatii de securitate vor fi favorabile.Nota: Vor fi exclusi de la procedura candidatii care nu permit efectuarea verificarilor de catre autoritatea contractanta, prin structura abilitata, in vederea eliberarii avizului de securitate, precum si cei carora nu li s-au eliberat aceste avize.Etapa a doua a procedurii de licitatie restransa se poate derula si cu un singur operator economic, care a indeplinit criteriile de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, Sectorul 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul contracte si achizitii al U.M. 01829 Bucuresti
Adresa postala: Str. Padina; Nr. 2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014032, Romania, Tel.021/319.40.00 / 208, Email: [email protected], Fax: 021/318.54.14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 12:31