Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA LA OBIECTIV MILITAR


Anunt de participare numarul 76060/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01606
Adresa postala: B-dul Vasile Milea nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550331, Romania, Punct(e) de contact: Marius Sarbu, Tel.+0269233930, Email: [email protected], Fax: +0269233842, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA LA OBIECTIV MILITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01606 Sibiu, str. Vasile Milea nr. 3-5
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 078, 963RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de paza la obiectivul militar "Cazarma 484"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
160560 ore paza
Valoarea estimata fara TVA: 1, 078, 963RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 lei (5.000 lei pentru I.M.M.)Garantia de buna executie 10% (5% pentru I.M.M.) din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: bugetul de statModalitati de plata: ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul depunerii de oferta comuna , inainte de semnarea contractului se va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de sanatate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
- declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca nu i s-a reziliat niciun contract de paza a unor obiective militare, incheiat in ultimii 5 ani, din motive imputabile acestuia
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
- Chestionarul de securitate completat si, daca detine, notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din Ministerul Apararii Nationale
- Licenta eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane in termen de valabilitate
- Licenta de utilizare a frecventelor radio pentru furnizarea de retele de comunicatii electronice de uz propriu in serviciul mobil terestru, eliberata de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale care cuprinde tabelul cu cifra medie de afaceri
- bilanturile contabile pe ultimii 3 ani consecutivi 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 400.000, 00 LEI, echivalentul sumei de 94.793, 46 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor prestari de servicii (contracte) efectuate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
- dovada ca detine resursele tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru
- documente care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul va face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ani - a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare si care a avut valoareaegalasaumaimaredecat suma de 140.000, 00 LEI, echivalentul sumei de 33.197, 71 EUR- resursele tehnice minim necesare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile O.U.G. 34/2006(anexa2B), aplicandu-se prevederile actului normativ intern al M.Ap.N., respectiv prevederile Ordinului M-47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 10:00
Locul: La sediul U.M. 01606 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Chestionarul de securitate completat si, daca detine, notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din Ministerul Apararii Nationale; in vederea executarii verificarilor necesare care va fi depus in plic sigilat separat, cel mai tarziu la data de 11.05.2009, ora 09.00. Autoritatea contractanta finalizeaza etapa de selectare a candidatilor dupa primirea avizului de securitate de la structura abilitata a Ministerului Apararii Nationale. Etapa a II-a a procedurii de licitatie restransa se poate derula si cu un singur operator economic care a indeplinit criteriile de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleus nr.6, sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul U.M. 01606
Adresa postala: str. Vasile Milea nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550331, Romania, Tel.0269233930, Email: [email protected], Fax: 0269233842
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer