Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la obiectiv militar


Anunt de participare numarul 74816/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01924
Adresa postala: Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012381, Romania, Punct(e) de contact: Marian Folea, Tel.021/3194000 int 147, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la obiectiv militar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Bucuresti
Poiana Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 183, 680 si 1, 420, 416RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In interiorul termenului de valabilitate a acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente pentru fiecare locatie, pe fiecare an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea serviciului de paza: anul 2009= Bucuresti minim 17640 ore paza; maxim 23520 ore paza= Brasov minim 11760 ore paza; maxim 11760 ore pazaanul 2010= Bucuresti minim 26280 ore paza; maxim 35040 ore paza= Brasov minim 17520 ore paza; maxim 17520 ore pazaanul 2011= Bucuresti minim 26280 ore paza; maxim 35040 ore paza= Brasov minim 17520 ore paza; maxim 17520 ore pazaanul 2012= Bucuresti minim 8712 ore paza; maxim 11616 ore paza= Brasov minim 5808 ore paza; maxim 5808 ore paza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata de servicii ce vor fi prestate in baza acordului-cadru este de= Bucuresti MINIM -78914 ore paza; MAXIM - 105216 ore paza;= Brasov MINIM - 52608 ore paza; MAXIM - 52608 ore paza.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 183, 680 si 1, 420, 416RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru etapa a IIa: 16000 lei pt. Bucuresti, 8000 lei pt. Brasov. Garantia de buna executie: 5% (2, 5% pt. IMM)din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul UM 01924 Bucuresti, plata se face lunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea prin contract de asociere, incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, O declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca nu i s-a reziliat niciun contract de paza a unor obiective militare, incheiat in ultimii 5 ani, din motive imputabile acestuia, Informatii generale despre operatorul economic, Certificate fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de local emis de autoritati competente, valabil la data depunerii candidaturii, Certificat de atestare fiscala pentru personae juridice, valabil la data depunerii candidaturii-Cerinte obligatorie: Certificat constatator eliberat de oficiul registrului comertului, valabil la data depunerii, Cerificat de inregistrare la Registrul Comertului; Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei, in termen de valabilitate; Chestionarul de securitate completat care va fi depus in plic sigilat separat, cel mai tarziu la data de 21.04.2009, ora 09.00.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(bilantul contabil la 31.12 si anexele acestuia vizate de organele competente);Declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani3. Documente care atesta faptul ca ofertantul este I.M.M.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati op.economici care prezinta aceste documente si cei a caror cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este mai mare de 800.000 lei. Nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea acestor documente are ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Recomandari(cel putin doua recomandari aferente contractelor de prestari servicii paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an-formularul nr.9);2. Ofertantul va face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 3 ani - a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare si care a avut valoarea egala sau mai mare decat suma de 250.000 lei(formularul nr.10).NOTA: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si prin cumularea valorii mai multor contracte, pe care ofertantul le-a indeplinit si finalizat in ultimii 3 ani si care au avut ca obiect prestarea de servicii similare;3. Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si informatii privind numarul personalului angajat si asigurarea cu personal de specialitate.(formularul nr.11);4. Standarde de asigurare a calitatii( operatorii economici trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati op.economici care prezinta cel putin doua recomandari aferente contractelor de prestari servicii paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an . 2. Vor fi calificati op.economici care prezinta lista cu principalele servicii executate in ultimii 3 ani. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. 3. Vor fi calificati op.economici care fac dovada ca detin resursele tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari de servicii printr-o declaratie pe propria raspundere . 4. Vor fi calificati op.economici care prezinta certificate prin care se atesta faptul ca acestia respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, emis de organisme abilitate. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001 :2001 ( ISO 9001 :2000) sau echivalent. Nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea acestor documente are ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile O.U.G. 34/2006(anexa2B), aplicandu-se prevederile actului normativ intern al M.Ap.N., respectiv prevederile Ordinului M-47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 09:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor avand asupra lor documente de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Chestionarul de securitate completat si, daca detine, notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din Ministerul Apararii Nationale; in vederea executarii verificarilor necesare care va fi depus in plic sigilat separat, cel mai tarziu la data de 21.04.2009, ora 09.00. Autoritatea contractanta finalizeaza etapa de selectare a candidatilor dupa primirea avizului de securitate de la structura abilitata a Ministerului Apararii Nationale. Etapa a II-a a procedurii de licitatie restransa se poate derula si cu un singur operator economic care a indeplinit criteriile de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statul Major al Fortelor Aeriene - Compartiment Juridic
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012381, Romania, Tel.021/3194000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer