Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la obiective militare


Anunt de participare numarul 46119/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01924
Adresa postala: Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012381, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Busuioc, Tel.021/3194000 int 391, Email: [email protected], Fax: 021/318.54.53
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Bucuresti-Muzeul Aviatiei, Poiana Brasov-Cabana Oltul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza la obiective militare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea serviciului de paza: Bucuresti 4 posturi 24 de ore din 24, 7 zile din 7, Poiana Brasov 2 posturi 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Valoarea estimata fara TVA: 278, 712RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu 3 luni, functie de bugetul destinat pentru acest scop.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3700 lei pentru Bucuresti, 1800 lei pentru Brasov, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul UM 01924 Bucuresti, plata se face lunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea prin contract de asociere, incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, informatii generale despre operatorul economic, certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, licenta de functionare emisa de IGP, chestionar de securitate completat conform prevederilor in vigoare, autorizatie de functionare si licenta de emisie pe o anumita frecventa pusa la dispozitie de Inspectoratul General Pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei pentru mijloacele de comunicatii proprii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati op. ec. care prezinta aceste documente si a caror cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este mai mare de 900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari, contracte finalizate sau in derulare ce vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, lista cu principalele servicii executate in ultimii 3 ani, informatii privind dotarile specifice, echipamente tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati op. ec. care prezinta cel putin doua recomandari, cei care au finalizat sau au in curs de derulare cel putin doua contracte cu o durata de minim un an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, sos Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentanti legali, sau persoane imputernicite de operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie operatorii economici trebuie sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de M.Ap. conform HG 781/2002 privind protectia informatiilor clasificate ; operatorii economici ridica chestionarul de securitate odata cu documentatie de atribuire a contractului de la sediul autoritatii contractante, urmand sa-l depuna completat cel tarziu pana la data de 08.04.2008 la aceeasi adresa; in functie de eliberarea avizelor de securitate pentru toti participantii la procedura de achizitie, data deschiderii ofertelor se poatee modifica, urmand a fi comunicata prin fax tuturor participantilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statul Major al Fortelor Aeriene - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Tel.021/319.40.00, Fax: 021/319.40.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer