Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la obiectivele U.M. 01099 Brad


Anunt de participare numarul 44912/29.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara01099 Brad
Adresa postala: BRAD, STR. AVRAM IANCU, NR. 56, JUD. HUNEDOARA, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN FLORIN CALICA, Tel.0254612681;0727314074, Email: [email protected], Fax: 0254612682
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la obiectivele U.M. 01099 Brad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr.56, jud. Hunedoara, cod postal335200, Brad, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 299, 580RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2008=36696 ore=338364 lei; 2009=96360 ore= 888840 lei;2010=96360 ore= 888840 lei;2011=96360 ore= 888840 lei;2012=31944 ore= 294696 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea pazei la obiectivele U.M. 01099 Brad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
357720 ore paza
Valoarea estimata fara TVA: 3, 299, 580RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare cantitati, conform punctului II2.2. al Fisei de date din documentatia de atribuire
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la procedura = 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din bugetul de stat. Plata se face prin virament (OP) in contul prestatorului deschis la Trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privin eligibilitatea - anexa nr.1 din D.A.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OUG 34 din 2006 - anexa nr.2 din D.A.
Certificat de atestare fiscala si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - conform pct.V.1. al Fisei de date din D.A.
Prezentare CUI
Certificat constatator emis de ORC cu informatiile conform pct. V.2. al Fisei de date din D.A.
Licenta de functionare
Chestionar de securitate completat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri
Bilantul contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare de 1700000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie principale prestari servicii
Recomandari
Declaratie dotari pe care le utilizeaza
Declaratie efective personal in ultimele 12 luni
Documente privind implementarea sist. de management al calitatii
Declaratie protectia muncii si mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii 3 ani contracte de min 850000leiminim cele din coloana 1 a Anexei nr.6 din D.A.SR-EN ISO 9001/2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
factor financiar de evaluare
70%
Descriere:
2.
criteriu tehnico-functional
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-835 din 25.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 11:00
Locul: U.M. 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr.56, mun. Brad, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al ofertantilor, in baza unei imputerniciri scrise, semnate si stampilate de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In caz de neprezentare a unor documente, nu va fi permisa completarea ulterioara iar ofertantul respectiv va fi descalificat.Semnarea contractului este conditionata de obtinerea, de catre angajatii ofertantului castigatorimplicati in derularea contractului, autorizatiilor de acces la informatii secrete de serviciu si detinerea de catre ofertantul castigatora codului de agent economic acordat de Biroul National de Codificare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou logistic
Adresa postala: UM 01099 Brad, str. Avram Iancu, nr. 56, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Tel.0254612681, Email: [email protected], Fax: 0254612682
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2008 23:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer