Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza la U.M. 01232 Oradea


Anunt de participare numarul 42904/08.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01232 Oradea
Adresa postala: Str. Armatei Romane nr. 24A, Oradea, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Alin Durnea, Tel.0259 436086, In atentia: Alin Durnea, Email: [email protected], Fax: 0259 432729, Adresa internet (URL): Adresa mentionata anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la U.M. 01232 Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Str. Armatei Romane, Nr. 24/A, Loc. Oradea, Jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 757, 005RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea serviciului de paza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea serviciului de paza (6 posturi) in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 757, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3500 lei, conform documentatiei de atribuire. Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Bugetul M.Ap. - Bugetul U.M. 01232 Oradea, plata se face lunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea prin contract de asociere incheiat in forma autentica, inainte de solicitarea autorizatiei de securitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru a participa la procedura de atribuire a acordului-cadru, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa-si obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea de securitate desemnata a M.Ap.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG-34/2006. Declartia pe propria raspundere ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG-34/2006. Prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si bugetul local. Cerinta obligatorie: prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Tribunalul local si depunerea, in copie, a licentei de functionare, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam: prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente; completarea si depunerea formularului D din documentatia de atribuire. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin de 2 ori mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit, adica: 877.902 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similara solicitam completarea si depunerea: listei cu principalele servicii prestate, formularul E; fisa de experienta similara pentru fiecare contract mentionat, formularul F; declaratie privind echipamentele tehnice, formularul G; declaratie privind incadrarea cu personal, formularul H; autorizatie de functionare; licenta de emisie, pe o anumita frecventa, pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunerea sumei sau a documentelor specificate in documentatia de atribuire la casieria unitatii, la sediul mentionat in sectiunea I.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 12:00
Locul: Str. Armatei Romane, Nr. 24/A, Loc. Oradea, Jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate 1 (una) persoana/ ofertant, avand asupra lor documente de identitate, o imputernicire si autorizatia de acces la informatii secret de serviciu, eliberate de catre conducatorul ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: La incheierea acordului-cadru
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru a putea participa la procedurile de atribuire a contractului de achizitie, in baza H.G. 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu, persoanele juridice de drept public sau privat trebuie sa fie avizate de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru aceasta, agentii economici interesati pot ridica modelul de chestionar de securitate, in format scris si electronic, de la sediul autoritatii contractante in perioada 11.02-21.02.2008, pana la orele 15.00, pe care le vor depune, completate, in pachete/colete sigilate, pana la data de 21.02.2008, orele 15.00 la aceeasi adresa. Intocmirea notificarilor, de catre autoritatea contractanta, catre persoanele juridice de drept public sau privat privind eliberarea autorizatiei de securitate se va face in scris si fax pana la data de 19.03.2008, orele 15.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-304641, Email: [email protected], Fax: 021-304642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul planificare logistica si achizitii
Adresa postala: Str. Armatei Romane, Nr. 24/A, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel.0259-436080, Email: [email protected], Fax: 0259-432729
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2008 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer