Licitatie Publica - Servicii de paza la U.M. 01232 Oradea
Anunt de participare numarul 14529/15.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01232 Oradea
Adresa postala: Str. Armatei Romane nr. 24A, Oradea, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Alin Durnea, Tel.0259 436080, In atentia: Alin Durnea, Email: [email protected], Fax: 0259 432729
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza la U.M. 01232 Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Str. Armatei Romane, Nr. 24A, Oradea, Jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea serviciului de paza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea serviciului de paza (5 posturi)in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 109.98RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi modificat si prelungit, in conditiile prezentate in documentatia de atribuire.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare in valoare de 2200 lei, conform documentatiei de atribuire. - Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de stat-bugetul M.Ap.-U.M. 01232. - plata se face lunar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Asocierea prin contract de asociere incheiat in forma autentica. - Prestatorul nu va subcontracta serviciul de paza.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006. - Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. - Prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat. - Cerinta obligatorie: prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Tribunalul local si depunerea, in copie, a licentei de functionare, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam: - prezentarea bilantului contabil sau a extrasului de bilant din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente; - completarea si depunerea formularului D din documentatia de atribuire, cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de doua ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, adica: 219.960 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: solicitam completarea si depunerea listei cu principalele servicii prestate, formularului E. Fisa de experienta similara pentru fiecare contract mentionat, formularului F.Declaratie privind echipamentele tehnice, formularului G si Declaratie privind incadrarea cu personal, formularului H.Autorizatie de functionare si licenta de emisie, pe o anumita frecventa, pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 10:00
Locul: Str. Armatei Romane, nr. 24A, Oradea, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate 1 (una) persoana/ ofertant, avand asupra lor documente de identitate, o imputernicire si autorizatia de acces la informatii secrete de serviciu, eliberate de catre conducatorul ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual, dupa aprobarea bugetului
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru a putea participa la procedurile de atribuire a contractului de achizitie, in baza H.G. 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu, persoanele juridice de drept public sau privat trebuie sa fie avizate de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru aceasta, agentii economici interesati pot ridica modelul de chestionar de securitate, in format scris si electronic, de la sediul autoritatii contractante in perioada 14.05-31.05.2007, pana la orele 15.00, pe care le vor depune, completate, in pachete/colete sigilate, pana la data de 31.05.2007, orele 15.00 la aceeasi adresa. Intocmirea notificarilor, de catre autoritatea contractanta, catre persoanele juridice de drept public sau privat privind eliberarea autorizatiei de securitate se va face in scris si fax pana la data de 03.07.2007, orele 15.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul logistic
Adresa postala: Str, Armatei Romane, nr. 24A, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel.0259-436080, Email: [email protected], Fax: 0259-432729
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 14:24