Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare?.


Anunt de participare numarul 141903/09.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Tel. +40 213180336, In atentia: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213180336, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
PRIMARIE DE SECTOR
Activitate (activitati)
Altele: PRIMARIE DE SECTOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SECTOR 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 419, 000 si 42, 446, 160RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: In fiecare an va fi incheiat cate un contract subsecven: 1 contract cu derulare 275 zile, 1 contract cu derulare 365 zile, 1 contract cu derulare 365 zile, 1 contract cu derulare 366 zile, Valoarea estim a celui mai mic contract subsecv 1.419.000, 00 lei fara TVA, valoarea estim a celui mai mare contract subsecv 11.331.360, 00 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de paza, monitorizare, interventie rapida, a obiectivelor, bunurilor, valorilor aflate in administrare?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de paza pt. min. 50 posturi max. 150 posturi/an in regim de 12 h din 24 h sau in regim permanent de 24 h;
servicii de paza pt. min. 200 posturi max. 600 posturi/4 ani in regim de 12 h din 24 h sau in regim permanent de 24 h;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 419, 000 si 42, 446, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 56.660, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabil. a ofertei (90 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 8.693, 13 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante, in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de depunere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iarofertele acestora nu se vor deschide. Dupa semnarea contractului prestatorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, cazier judiciar - depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - cazier fiscal -
depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.
nr. 34/2006, (se va prezenta dupa cum este cazul de catre: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator)
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, ANDREI - CRISTIAN TUDORACHE, CONSTANTIN MITACHE, OLGA COJOCARU, RALUCA STAN, RAZVAN PARVU, CALINA SORESCU, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CIRSTEA, GEORGE MANCIU, IRINA GINA SOROCEANU, CORALIA FILIP, EMILIA CARABULEA, NICOLETA PLACINTE, OLIMPIA STANCA
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la
data de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiective, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizatOfertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant prescurtat la 30.06.2012 in copie ?conform cu originalul?, insotit de
dovada de inregistrate la organele competente sau orice alte documente legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.
Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
(2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular tipFormular atasat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciile prestate
trebuie sa aiba caracter asemanator contractului pentru care se aplica
prezenta procedura. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati.
Experienta similara in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un
contract de natura similara. Prezentarea a cel putin un doc./ctr./ recomandare din partea beneficiarului (care sa cuprinda date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului)/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor/certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Se pot depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul";
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si
acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.
Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: 150 agenti
paza (atestat), 100 agenti interventie (atestat). Pentru persoanele agenti
paza si agenti interventie - indeplinirea cerintei va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional Pentru persoanele mentionate pentru indeplinirea contractului se vor prezenta contract individual de munca/contract de colaborare/angajamente de participare.
Declaratie privind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini: un
dispecerat cu o dotare minima: 1 linie fax functionala?contract in vigoare cu
furnizorul de servicii de telefonie fixa; adresa email?pt primire
reclamatii/sesizari/sugestii; statii radio emisie/receptie pe fiecare post de
paza fix, precum si la dispecerat?contract cu furnizorul de servicii radio
(emisie/receptie) cu acoperire, cel putin, pe raza sector 3; Personalul de
paza si interventie-dotare: uniforma tip, adecvata sezonului; baston din
cauciuc sau tomfa; spray iritant-lacrimogen de mica capacitate, de
maximum 100 ml; mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier,
lanterna); dispozitiv individual de iluminat de tip ?hands free?; mijloace de
comunicare ? telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari);detector de
metale la solicitare. Mijloace auto de interventie nu mai vechi de anul 2007
- 50 bucati (auto, moto, atv, etc)
Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea formularului atasat - lista cu subcontractantii si
specializarea acestora, daca este cazul. Ofertantul vacompleta: Lista cuprinzand subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si deacordurile de subcontractare. In lista vor fi inclusi toti suubcontractantii.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din
contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea
contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa
prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau
ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitateaeconomica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standardede asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat
echivalent), Standarde de protectia mediului (Certificat valabil ISO14001/2004 sau alt certificat echivalent.
Planul calitatii (domeniul de aplicare, documentele sistemului calitatii, asigurarea cu echipamente si personal,
fluxul tehnologic de prestare a serviciilor, receptia si verificarea serviciilor)
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a
calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata.
Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme
independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de
management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul
unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente,
prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite
standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate privind
sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene
relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde
Europene privind certificarea. Se accepta certificate echivalente emise de
organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO
14001/2004 sau alt certificat echivalent, emise de organisme nationale sau
internationale acreditate. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie
indeplinita de fiecare asociat in parte.
Autoritatea contractanta se raporteaza la: standarde de gestiune ecologica
bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu,
certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu
standardele Europene sau internationale privind certificarea. In conformitate
cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia
de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte
state ale Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular atasatformular atasatformular tipformular atasatformular atasatformular atasatformular atasatOfertantul ? leaderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzandasociatii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere.In lista vor fi inclusi toti asociatii. Fiecare asociat va completa cupropriile date Declaratie prin care se obliga ca in cazul in careoferta sa este declarata castigatoare va legaliza la notariatasocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, iarcontractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuienominalizat leader al asociatiei si confirmat prin depunereascrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea asociatiilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminarade asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru executia contractului, ca leaderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeascainstructiuni de la si in numele tuturor.Planul calitatiiIn cazul in care operatorul economic nu detine un certificat decalitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentatede operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii. Toate documentele prezentate vor fiinsotite de traduceri in limba romana, autorizate si legalizate.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat demediu astfel cum este solicitat, se vor accepta orice alte probesau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, inmasura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurareaunui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei ce va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar (Tarif/ora/loca?ie).b. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de licitare, de o zi (24h); data exacta a acesteia va fi comunicata ofertantilor in timp util, cu respectarea legislatiei in vigoare; In timpul licitatiei electronice ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, precum si numarul de participanti inscrisi la licitatie.c. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi;invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor.d. In situatia in care, ulterior etapei de licitatie electronica, se afladoua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu pret egal, se va solicita acestora o noua oferta de pret, imbunatatita.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2013 11:00
Locul: Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti, Str. Parfumului n.r 2-4, etaj 2, camera 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si B.I./C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu minim 3 maxim 5 operatori economici.In situatia in care, ulterior etapei de licitatie electronica, exista doua sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.In cazul in care ofertantii aflati pe locurile 2, 3, 4 si 5 vor oferta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea, insa clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute fara afectarea clasamentului ofertantilor aflati pe locuri superioare. Atribuirea contractelor subsecvente se va face in cascada (in ordinea clasamentului rezultat in urma evaluarii ofertelor)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art.256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR. PARFUMULUI NR. 2-4, CAM. 34, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel. +40 213180336, Fax: +40 213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer