Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati
Anunt de participare numarul 116621/09.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Tel. 021.348.58.80, In atentia: FLORIN VALERIAN MATICAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.348.60.10, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare parcuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Parcurile administrate de autoritatea contractanta : parcul A.I.Cuza, parcul Titan, parcul Titanii, parcul Pantelimon, parcul din str. Ghe. Petrascu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati pentru parcurile administrate de autoritatea : parcul A.I.Cuza, parcul Titan, parcul Titanii, parcul Pantelimon, parcul din str. Ghe. Petrascu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va asigura paza parcurilor si a obiectivelor aferente 24h/24h conform specificatiilor din caietul de sarcini, cu un numar total de agenti de paza de 33. Se retine posibilitatea viitoare de a creste numarul de agenti permanent sau ocazional, caz in care prestatorul, la solicitarea beneficiarului va percepe acelasi tarif stabilit prin contractul de achizitie publica ce se va semna in urma licitatiei pentru care se intocmeste prezenta documentatie.Serviciile de monitorizare, ambulanta , dezastre precum si dotarile tehnice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 238, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate de prelungire inca 4 luni in anul 2012
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da, valoare garantie de participare 24500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local sector 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale ;Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;Certificat constatator ;Certificat unic de inregistrare ;Cazierului fiscal ;Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a insemnelor distinctive la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci;Copie legalizata dupa licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiara; Bilantului contabil, la 31/12/2009;informatii privind cifra de afaceri ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2.476.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele servicii prestate in ultimii trei ani dupa modelul ;Experienta similarae;Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract prezentat la experienta similara;declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractulu; Declaratie privind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini;
- Declaratie notariala din care sa reiasa ca dotarile tehnice minime solicitate prin caietul de sarcini nu sunt folosite pentru alte contracte si se vor afla exclusiv la dispozitia contractului incheiat cu autoritatea contractanta in cazul castigarii licitatiei deschise;
- ;Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora;Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;Informatii privind standarde de protectie a mediului;Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca;Informatii privind sistemului de management al securitatii informatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt declaratii privind dotarile tehnice solicitate se vor lua in calcul anii 2007, 2008, 2009.Experienta similara - prestarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara, cu o valoare totala de 1.238.000 LEI fara TVA, reprezentand 290.958 Euro, la cursulBNR din data de 11.02.2011, 1 Euro = 4, 2549 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3RomaniaE-mail: [email protected] Telefon: Adresa internet: Fax: (+4) 021 310.46.42, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. : +4 021 319 14 93/ +4 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +4 021 319 16 49/ +4 021 319 82 46, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3- Biroul juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel. +4 021.348.58.80, Fax: +4 021348.60.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 16:13