Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale si actiune in caz de urgenta 24h/24h la unitati de invatamant ce apartin de centrul de executie bugetara Lic. Teoretic A.I.Cuza
Anunt de participare numarul 49004/08.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Adresa postala: STR. ALEEA BARAJUL DUNARII NR 5, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032754, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE TARNA, Tel.021/3260427, Email: [email protected], Fax: 021/3260427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale si actiune in caz de urgenta 24h/24h la unitati de invatamant ce apartin de centrul de executie bugetara Lic. Teoretic A.I.Cuza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediile unitatilor de invatamant arondate Centrului Bugetar Lic. Teoretic A.I.Cuza, conform caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale si actiune in caz de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati la unitati de invatamant ce apartin deCentrului Bugetar Liceului Teoretic A.I.Cuza, 24h/24h 7 zile pe saptamana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate la cele 17 unitati arondate Centrului Bugetar A.I.Cuza, sediile si numarul necesar de posturi se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 645, 884.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor Art.122 lit.j din OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
214 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 12917 RON si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006, Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind sit. ec. financiara, precizarea inf. cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri, certificat constatator emis de O.R.C.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind sit. ec. financiara, precizarea inf. cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri, certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala, sustinere tehnica, experienta similara, lista personalului de spec de care dispune, declaratie ref.la efectivul mediu anual al pers. de specialiatate angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani, copie legalizata dupa licenta eliberata de IGP, doc. care sa ateste asigurarea caliatatii si standarde de protectie a mediului sau in curs de atestare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare generala, sustinere tehnica, experienta similara, lista personalului de spec de care dispune, declaratie ref.la efectivul mediu anual al pers. de specialiatate angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani, copie legalizata dupa licenta eliberata de IGP, doc. care sa ateste asigurarea caliatatii si standarde de protectie a mediului sau in curs de atestare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma depunerii unei cereri la Directia Invatamant Cultura din cadrul Primariei Sect.3, cu sediul in Str. Vasile Lucaciu Nr.34
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 11:00
Locul: PRIMARIA SECTORULUI 3 - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118095, Email: [email protected], Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 3, Directia Invatamant Cultura,
Adresa postala: Str. Vasile Lucaciu, Nr.34, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030694, Romania, Tel.021/3260427, Fax: 021/3260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 15:31