Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie si transport de valori in Municipiul Hunedoara


Anunt de participare numarul 133873/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel. +40 254716322, Email: [email protected], Fax: +40 254716087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie si transport de valori in Municipiul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) Servicii de paza umana in conditiile Legii nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Hotararii de Guvern nr. 1010/2004, cu modificarile si completarile ulterioare:
2)Servicii de paza prin monitorizare si interventie rapida in conditiile in conditiile Legii nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Hotararii de Guvern nr. 1010/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
3) Servicii transport valori in conditiile Legii nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Hotararii de Guvern nr. 1010/2004, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79710000-4-Servicii de siguranta (Rev.2)
79711000-1-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului (fara TVA): 829.474lei fara TVAa) valoareaestimata a contractului pe anul financiar 2012 este de pana la 592.760 lei fara TVA.b) valoarea estimata a actului aditionalpe anul financiar 2013 este de pana la 237.104 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 829, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8.295 leifara TVAIn masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei -90 de zile de la data deschiderii ofertei.Garantia pentru participare se va constitui in leiin urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original, conform formularului nr.9;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO62TREZ3675006XXX000050 Trezoreria Hunedoara);c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta;d) depuneri la casieria autoritatii contractante.e) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul 12A
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie stampilata in conformitate cu originalul , din caresa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta.neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare(persoanele cu functii de decizie in procesul de achizitie sunt: primar-Ovidiu Marius Hada, viceprimar- Robert Dan Nicolae, director economic- Mircea Marcel Bindea, director tehnic- Demeter Ladislau, sef birou administrativ ? Goghita Sorina, birou achizitii publice- Bucur Mariana Lilica) . Se va completa Formularul nr. 17 din sectiunea Formulare.
In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant). .Certificat constatator eliberatde MinisterulJustitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie stampilata conform cu originalul.
2.Documente care atesta statutul de IMM(in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).3. Licenta de functionare emisa deInspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valabilitate - in copie legalizata sau xerocopiecu semnatura si stampila in conformitate cu originalul
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, conform cerintelor din Formularul 15 dinFormulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie stampilate conform cu originalul.
-ultima balanta de verificare in copie stampilata conform cu original.
declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra de afaceri medie pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim829.474 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea
unorcertificate/documente.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti care sacontina date despre: numele beneficiarului, numele serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale serviciilor sau alte probleme referitoare la calitatea serviciilor, orice amanari in receptia serviciilor, valoarea contractului de servicii finalizat.-minim o recomdare.
Declaratiei referitoare la echipamentele tehnice.-Minim doua masini de interventie dotate cu statii mobile si echipate -prezentarea cartilor de identitate.Fisa de informatii generale.Obligatii contractuale in desfasurare.Se vor prezenta informatiile solicitate privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/ clienti, - daca exista
Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent - copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic. Certificat privind Sistemul de management de mediudin seria ISO 14001 sau echivalent - copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic. Certificat privind sistemul de management al sanatatii si securitatii operationale din seria OHSAS 18001 sau echivalent . - copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic. Certificat privind asigurarea standardului pentru securitatea informatieidin seria ISO 27001 sauechivalent - copie certificata pe propria raspundere,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situa?ia in care doua sau mai multe oferte con?in in cadrul propunerii financiare acela?i pre? autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au oferit cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Proiecte cu Finantare Internationala, Achizitii Publice, Legalitate si Actiuni in Instanta
Adresa postala: str. B-dul Libertatii nr.17 cam.43, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel. +40 254716322/218, Email: [email protected], Fax: +40 254716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer