Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie,medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre...
Anunt de participare numarul 3830/01.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN, Tel.021.348.58.80, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.348.60.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Amenajarea, intretinerea si protejare spatii verzi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie, medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre...
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Parcurile administrate de autoritatea contractanta: parcul A.I.Cuza, parcul Titan, parcul Titanii, parcul sin str. Ghe. Petrascu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitate in parcurile si a obiectivelelor aferente, 24h/24h.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitate in parcurile si a obiectivelelor aferente, 24h/24h.
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea pe o perioada de 4 luni in anul 2008 prin act aditional dupa expirarea contractului
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 17000 Ron Garantia de participare -scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie a contractului: este de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local sector 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cf. Art 44, Pct 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul A; Formularului B. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general si la bugetul local in raza in care este inregistrat operatorul economic prin prezentarea in original a certificatelor eliberate. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente. Pentru persoanele fizice romane/fizice straine - documente care atesta sau dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta d.p.d.v profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2 Copia bilantului contabil la data de 31.12.2005, inregistrat de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul C2. 2.Formularul F. 3. Formularul E 4.Documente care sa ateste asigurarea calitatii ISO 9001/2001, sau sa ateste ca firma se afla in proces de atestare. 5.Documente care sa ateste OHSAS 18001/1999, sau sa ateste ca firma se afla in proces de atestare. 6.Dovada inregistrarii la OSIM. 7.Copie legalizata dupa licenta eliberata de IGP Certificat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani 2.Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al personalului de conducere. Prezentarea atestatului profesional (in copie) pentru persoanele care executa activitati de paza si protectie. 3.Se vor lua in calcul anii 2004, 2005, 2006 6.Pt insemnele distinctive ale operatorului ec.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
492/19.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 12:00
Locul: Intrarea Odobesti, nr 5-7, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa max doi reprezentani ai operatorilor ec. care au depus ofertacu imputernicire scrisa nominala din partea operatorilor economici pe care ii reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.02.2008-25.02.2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, Nr 38, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010863, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3 - Biroul Juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel.021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 16:11