Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare, interventie,servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati pentru parcurile administrate de autoritatea contractanta
Anunt de participare numarul 75773/17.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN, Tel.021.348.58.80, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.348.60.10, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare parcuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitati pentru parcurile administrate de autoritatea contractanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Parcurile administrate de autoritatea contractanta: parcul A.I.Cuza, parcul Titan, parcul Titanii, parcul sin str. Ghe. Petrascu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitate in parcurile si a obiectivelelor aferente, 24h/24h.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
85143000-3-Servicii de ambulanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza, monitorizare, interventie, servicii medicale de urgenta si actiune in caz de dezastre sau calamitate in parcurile si a obiectivelelor aferente, 24h/24h.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 310, 920RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea pe o perioada de 4 luni in anul 2010 prin act aditional dupa expirarea contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 26000 Ron. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local sector 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna, avand obligatia de a-si legaliza asocierea numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general si la bugetul local in raza in care este inregistrat operatorul economic; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Autorizatie de functionare/altele echivalente; Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copia bilantului contabil la data de 31.12.2007, inregistrat de catre organele competenteInformatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008);Cazierului fiscal;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 3.500.000 Lei;. Solvabilitate patrimoniala fie minim de 30%;
- Lichiditate generala sa fie minim de 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani;Recomandare;Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; declaratiiprivind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini; Declaratienotariala din care sa reiasaca dotarile tehnice minime solicitate prin caietul de sarcini nu sunt folosite pentru alte contracte ;Copie legalizata dupa licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane; Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca;Standarde de protectia mediului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii privind dotarile tehnice: se vor lua in calcul anii 2006, 2007, 2008;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 10:00
Locul: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, sector 3, Bucureti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa max doi reprezentani ai operatorilor ec. care au depus ofertacu imputernicire scrisa nominala din partea operatorilor economici pe care ii reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str stavropoleos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3 - Biroul Juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel.021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 11:53