Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele ST Pitesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 58087/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA"SA
Adresa postala: Str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0248 607 200, Fax: 0248 607 209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA"SA
Adresa postala: Str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0248 607 200, Fax: 0248 607 209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA"SA
Adresa postala: Str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0248 607 200, Fax: 0248 607 209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele ST Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele ST Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, monitorizare si interventie la obiectivele ST Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servcicii de paza, monitorizare si interventie pentru toate obiectivele descrise in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :17.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie ca nu se gaseste in nicio situatie din cele precizate la art.181 din OUG 34/2006, Declaratie de eligibilitate, Certif. privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale, Certif. constatator eliberat de ORC de pe langa CCI Nationala sau Teritoriala, Certif. emis de ORC de pe langa CCI Nationala sau Teritoriala , Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, completata in conformitate cu Anexa 7 din Sectiunea Formulare;
Bilantul contabil-se va prezenta ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (anul 2007); Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa fie mai mare sau egala cu 850.000, 00lei; Lichiditate generala sa fie mai mare sau egala cu 100%; Solvabilitate patrimoniala sa fie mai mare sau gala cu 30%; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Licenta de functionare eliberata de IGP potrivit art.20 din legea nr. 333 /08.07.2003.
- Avizul IGP/IPJ pentru conducatorul societatii de paza/directorul sucursalei/directorul punctului de lucru; - Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile tehnice minim necesare pentru desfasurarea activitatilor de paza, monitorizare si interventie:
a) autovehicule de interventie suficiente pentru a asigura interventia in oricare dintre obiectivele asigurate in maxim numarul de minute impuse-se va preciza tipul si anul de fabricatie; b) dispecerat de monitorizare a semnalizarilor de alarma sau protocol de colaborare cu un dispecerat de monitorizare cu acoperire pe zonele in care se presteaza serviciul - se va prezenta avizul IGP/IPJ pentru aceste dispecerate, in copie legalizata;
c) mijloacele de comunicatie disponibile pentru desfasurarea activitatii;d) dotarea agentilor de paza cu uniforme, materiale de auto-aparare si interventie, in conformitate cu procedurile de derulare a activitatii; - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. - Lista principalelor contracte de paza incheiate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceasta lista va contine minim 3(trei) contracte de paza care au fiecare o perioada de prestare de minim un an. Pentru fiecare contract declarat, se va prezenta: a)o copie de pe prima si ultima pagina; b)o recomandare din partea beneficiaului/clientului respectiv, din care sa rezulte ca prestatorul si-a indeplinit obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pfinanciar (pretul ofertei)
70%
Descriere:
2.
Ptehnic (timp de reactie pe tipuri de obiective)
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Achizitia DA se face direct de la sediul ST Pitesti in baza unei cereri scrise. Plata se face la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: Sediul CN Transelectrica - ST PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: St. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA SA - ST PITESTI - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248 607 200, Fax: 0248 607 209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer