Licitatie Publica - Servicii de paza obiective si bunuri ? patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor Universitatii situate pe Colina Universitatii si Corpul V si insotire transport valori
Anunt de participare numarul 113238/21.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Doru Dogar, Tel. 0268 413000 int 101, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza obiective si bunuri ? patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor Universitatii situate pe Colina Universitatii si Corpul V si insotire transport valori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV, str. Colina Universitatii (corpurile de cladire ale Universitatii si centrala termica) si strada Mihai Viteazu nr 5 (corpul V)
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza obiective si bunuri ? patrulare pe perimetrul exterior al cladirilor Universitatii situate pe Colina Universitatii si Corpul V si insotire transport valori, conform caiet de sarcini. Nu se accepta oferte alternative
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79715000-9 - Servicii de patrulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 114, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2200 lei cu cu OP sau instrument de garantare, Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor art 44 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, la care se atasaza certtificatele de atestare fisala locale si juridice(ANAF)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, , Bilant contabil la data de 31.12.2009, inrgistrat si vizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare finalizate din ultimii 3 ani, se va prezenta un contract similar, finalizat in valoare de 114000 lei fara TVA. Recomandari din partea beneficiarilor finali minim doua. Certificare ISO 9001 sau similar pentru ofertant, in termen de valabilitate, Licenta IGPR, Declaratie privind personalul angajat si al cadrelor de conducere si calificarea acestora. Lista cu nominalizarea personalului responsabil de indeplinirea contractului si a personalului implicat in derularea contractului
- Declaratie ce contine informatii privind dotarea minima cu echipamente conform caiet de sarcini
- Dovada detinerii autorizatiei de folosire arme si munitii letale pentru persoane juridice conform Lege 295 / 2004 privind regimul armelor si munitiilor;
- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la autoturismele de interventie operativa detinute de catre ofertant.
- Declaratie pe proprie raspundere ? in original prin care ofertantul se angajeaza ca poate asigura masini si personal pentru transportul valorilor; se va prezenta si autorizatia pentru mijloace de transport valori ? original sau copie legalizata;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
venituri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030384, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania, Tel. 0268414141, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Tel. 0268410525, Email: [email protected], Fax: 0268410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 13:26