Licitatie Publica - Servicii de paza pe Varianta Ocolitoare Sibiu
Anunt de participare numarul 115094/07.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza pe Varianta Ocolitoare Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Varianta Ocolitoare a municipiului Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza pe Varianta Ocolitoare Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8.784 ore paza Varianta ocolitoare Sibiu
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut isi rez drept de a ach ser supl de la op ec a carui of. va fi decl cas conf, art.122 OUG34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 3.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligibilitatea;2.Decl priv neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006;3.Decl priv calit de particip la procedura;4.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale buget local valab la data deschid of;5.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz, taxelorsi contrib de asig sociale la bugetul general consol valab la data desch.of;Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertelor ;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ;8.Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, conf.preved. Legii 333/2003.9. Personele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritatea tarii de origine(certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile; 2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelorprestatii din ultimii 3 ani;2. Experienta similara (in ultimii 3 ani);3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4. Informatii privind personalul;5. Informatii privind subcontractanti /asociatii;6. Informatii privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor preciza sub forma tabelara principalele prestatii de servicii similare, valorile aferente, perioadele de prestare cat si beneficiarii;2. Ofertantul va prezenta un contract incheiat sifinalizat care sa aiba ca obiectprestareade servicii similare cu cele supuse achizitiei.Se va atasa copie dupa contractul prezentat caexperienta similara, recomandare din partea beneficiarului respective.Plafonul valoric aferent contractului de servicii similare trebuie sa fie cel putin egal cu 200.000 lei 3. Se va prezenta lista cu mijloacele proprii de interventie. 4. Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului pe ultimi 3 ani, informatii referitoare la numarul si pregatirea cadrelor de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului. Declaratie pe proprie raspundere ca persoanele angajate sunt apte d.p.d.v. fizic si psihic pentru a indeplini servicii supuse achizitiei.5.Operatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii;6.Operatorul economic va prezenta o declaratie priv. respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 11:00
Locul: DRDP Brasov - Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1 etaj 6, cam 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. 0268/547688, Email: [email protected], Fax: 0268/547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2011 08:22