Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza pentru obiectivele D.I.A.P. Tulcea


Anunt de participare numarul 145337/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA INTRETINERE SI ADMINISTRARE PATRIMONIU TULCEA
Adresa postala: STR. PACII, NR. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIELA SECUI, Tel. +40 240516250, Email: [email protected], Fax: +40 240516250, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza pentru obiectivele D.I.A.P. Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Conform locatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 780, 884RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui un contract la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract este 1.445.221 lei (ctr nr.4)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza pentru obiectivele D.I.A.P. Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de paza pentru un numar de 14 locatii din cadrul D.I.A.P. Tulcea, conform cerintelor dinCaietul de sarcini.
a) Pe durata acordului cadru:
Cantitatile minime solicitate ? 601.384 ore
Cantitatile maxime solicitate ? 680.104 ore
b) Pentru un singur contract subsecvent:
Cantitatile minime solicitate ? 150.346 ore
Cantitatile maxime solicitate ? 170.026 ore
Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: 1 contract /12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 780, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 57.800 Ron1.Numerar la casieria DIAP Tulcea str. Pacii nr. 20 cam. 300;2.Ordin de plata in cont RO94TREZ6415006XXX000140, Trezoreria Tulcea;3.Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari , care se prezinta in original in coantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro pentru ofertantii straini se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei.Garantia de particiapre in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducere autorizata in limba romana.Ofertantii IMM beneficiaza de 50% reducere si vor depune documente care sa ateste ca sunt IMM-uri.Valabilitatea garantiei este de 90 zile de la data depuneii ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in original (prezentata in partea exterioara a plicului), nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa, conform art.33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul ? cadru;c)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, iar Consiliul respinge ca nefondata (suma care va fi retinuta conform prevederilor art. 278ยน O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de cca. 8138, 09 lei).d)a contestat un act al autoritatii contractante la C.N.S.C. si renunta la contestatie;Garantiei de participare se elibereaza in baza unei cereri scrise si depuse la sediul AC, indicat nr. de cont si banca unde se vor vira banii precum si denumirea procedurii. - Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului subsecvent in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va putea fi constituita prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3.ordin de plata in cont RO94TREZ6415006XXX000140, Trezoreria Tulcea;Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie, vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetu propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte
Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
-Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus dinprocedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Pentru persoane romane:
-Formular 3 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autorita?ile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de autorita?ile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(ANAF)
Pentru persoane straine:
-Formular 3 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
-Certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
Nota:
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Declararea calitatii de participant la procedura
-Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci si operatorul economic subcontractant are obligatia depunerii acestei declaratii.
Ofertantul participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta
-Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (inclusiv care aproba bugetul autoritatii contractante) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ing. Marinescu Silviu Stefan-Director General, ec. Secui Mihaiela- Contabil sef, jr. Ganea Catalina, ref. Nicolin Paraschita, ref. Specialist Radu Valeria, ms. Lazar Petre, ref. Lopataru Constanta.Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are, la randul sau, obligatia depunerii acestei declaratii. In cazul unei asocieri documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
Ofertantul are capacitatea legala de a presta activita?ile care fac obiectul contractului
Pentru persoane romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarile de servicii solicitate prin prezenta Fisa de date. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane straine:
Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala ?i obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta referitoare la codurile CAEN care descriu activitatea operatorului economic trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Prezentare licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru servicii de paza obiective, bunuri, valori si protectia persoanelor, conform art.20 alin.2 din Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau echivalent.
Documentele mentionate se vorprezenta de fiecare asociat.
Ofertantii personae juridice straine vor prezenta o declarative pe propria raspundere prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 15 zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generale.Nivelul minim al Cifrei de afaceri medie globala pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 1.500.000 lei.
In vederea probarii acestor date ofertantii vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de catre organele competente.
Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente (Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completarea Formular 6 ? Informatii generale, din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.
1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, documentele si serviciile pe care ofertantul trebuie sa le puna la dispozitia achizitorului pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de prestare servicii;
3Ofertantul va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului, iar in acest sens se vor prezenta copii dupa extrasul din REVISAL sau adeverinta eliberata de I.T.M. cu urmatoarele date: nume angajat, CNP, nr. contract, functie/ocupatie/COR, stare(active).
4Ofertantul trebuie sa dispuna de agenti calificati ca agent de paza si atestati conform Legii nr. 333/2003. Ofertantul va prezenta atestate profesionale pentru fiecare agent
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor certificari sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul unei asocieri documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, documentele si serviciile pe care ofertantul trebuie sa le puna la dispozitia achizitorului pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de prestare servicii;3Ofertantul va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului, iar in acest sens se vor prezenta copii dupa extrasul din REVISAL sau adeverinta eliberata de I.T.M. cu urmatoarele date: nume angajat, CNP, nr. contract, functie/ocupatie/COR, stare(active).4Ofertantul trebuie sa dispuna de agenti calificati ca agent de paza si atestati conform Legii nr. 333/2003. Ofertantul va prezenta atestate profesionale pentru fiecare agentOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor certificari sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 actualizata privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 12:00
Locul: DIAP - Tulcea, str. Pacii, nr.20, cam. 300, Loc. Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Intretineresi Administrare Patrimoniu Tulcea ? Officiul juridic
Adresa postala: Str. Pacii nr. 20, cam.300, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240516250, Email: [email protected], Fax: +40 240516250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer