Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC si ORCT cu personal autorizat asigurat de prestator in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004.


Anunt de participare numarul 96618/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC si ORCT cu personal autorizat asigurat de prestator in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: la sediul ONRC, sediul fiecarui ORCT cat si la sediile Birourilor Teritoriale din Buftea, Viseul de Sus, Sighisoara, imobil Culuj depozitare arhiva.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC si ORCT cu personal autorizat asigurat de prestator in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004, pentru perioada 03.05.2010-31.12.2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
79713000-5-Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC si ORCT cu personal autorizat asigurat de prestator in conditiile Legii 333/2003 si a HG 1010/2004, pentru perioada 03.05.2010-31.12.2010. Serviciile de paza prin monitorizare si interventie se presteaza in fiecare zi (regim 24 ore / 24 ore) iar serviciul de paza umana se presteaza numai in zilele lucratoare. La ONRC si ORCT Bucuresti se agigura paza umana, cate 3 agenti , in intervalele orare: 06-14, 08-16 si 14-22. La celelalte ORCT, unde se solicita paza umana, se va asigura 1 agent de paza 8 ore in fiecare zi lucratoare in intervalul orar 08-16. Val de 222014.40 lei rep val estimata a contractului pe 8 luni; valoarea de 330874, 60 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului, inclusiv prelungirea de 4 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 222, 014.4 si 330, 874.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2220 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec de eligibilitate (Anexa 1) ref la faptul ca ofertantul nu se afla in sit prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006;Dec privind neincadrarea in sit prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.Dec privind calitatea de participant la procedura.Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contrib soc, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valab, in original sau copie legalizata;Certificat imp si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata;Certificat constatator, in copie, emis de ORCT in luna in curs sau luna anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta situatiile financiare corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant, pentru conformitate cu originalul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 400000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de inf privind experienta similara;In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze precum si datele de identif ale subcontractantilor propusi.In cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are oblig de a preciza aceasta prin completarea unei dec pe prop rasp din care sa reze acest lucru;Ofertantii vor prez o dec pe prop rasp din care sa rez ca la elab of au tinut cont de oblig ref la cond de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reg leg in vigoare;Dec privind indep oblig contractuale;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti(minim 3 recomandari);Inf ref la pers angajat si la cadrele de cond de care dispune ofertantul. Se completeaza Anexa 7, care contine inf privind nr mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor de cond, precum si pers resp direct de indep contractului;Inf ref la studiile, preg profesionala si calif pers de cond, precum si ale pers respo pentru indep contractului. In plus se va preciza modul de asig cu mij fixe si echip necesare pentru indep contractului.
;d) Lista cuprinzand pers care va executa serv de paza prin monitorizare si interventie si/sau serviciul de paza umana, precum si doc care sa ateste ca acesta este autorizat sa presteze serv/serviciile ofertat/e de catre autoritati competente;Doc in termen de valab, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant, sau pentru cel putin unul din membrii grupului in cazul ofertei comune; Certificatul sus mentionat se va prezenta in copie;Ofertantii vor face dovada detinerii doc privind autorizarea de catre organele abilitate a serv ofertate, prin prez Licentei de functionare emisa de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valab. Se va prez, in copie si avizul IGP pentru Dispeceratele unde se vor conecta sist de detectie la efractie, incendiu si inundatie(dupa caz), corespunzator fiecarei locatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit cel putin un contract de valoare egala cu valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri de achizitie, corespunzator perioadei 01.05.2010-31.12.2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 12:00
Locul: Sediul central al ONRC, B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate obtine in mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro, site-ul www.onrc.ro sau de la sediul ONRC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 18:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer