Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza, protectie si interventie in caz de necessitate pentru obiectivele din municipiul Braila, apartinand Consiliului Judetean Braila, Centrului Militar Judetean Braila si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Braila, in perioada 01.09.20


Anunt de participare numarul 125989/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp.Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp.Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp.Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza, protectie si interventie in caz de necessitate pentru obiectivele din municipiul Braila, apartinand Consiliului Judetean Braila, Centrului Militar Judetean Braila si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Braila, in perioada 01.09.2011-28.02.2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele din municipiul Braila, apartinand CJ Braila, CMJ Braila si ISU Braila.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de paza, protectie si interventie in caz de necessitate pentru obiectivele din municipiul Braila, apartinand Consiliului Judetean Braila, Centrului Militar Judetean Braila si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Braila, in perioada 01.09.2011-28.02.2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79714000-2-Servicii de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza, protectie si interventie in caz de necessitate pentru obiectivele din municipiul Braila, apartinand Consiliului Judetean Braila, Centrului Militar Judetean Braila si Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Braila, in perioada 01.09.2011-28.02.2012, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 208, 512RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2011 pana la 28.02.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ? 3.000 RON perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.Form 12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181Certif const emis de ORC, elib cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, care sa ateste ca of desf activ sim celor care fac ob prez achiz, cat si faptul ca nu sunt inscrise ment cu priv la aplic Legii nr.85/2006 priv proc insolventei, in original/copie legalizata/xerocopie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certif de inreg (C.U.I.) emis de ORC, xerocopie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certif priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in original/copie legalizata/xerocopie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certif priv plata oblig catre bug loc, din care sa reiasa ca of nu are oblig rest, val la data desch, in original/copie legalizata/xerocopie certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, tax si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer sol de aut contr.Documentele prezentate, vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii gen Form 2.Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie de minim 400.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol prestarea in ult 3 ani, a unui contract similar, care a avut o val egala sau mai mare cu 200.000, 00 lei cu TVA-Form 5. Se va prez copie dupa contr nom si recom benef sau certificatul constatator din partea beneficiarului.Licenta de functionare a societatii, elib. de MAI, DPOP pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, val la data desch, fotocopie.
Licenta de functionare a societatii, elib. de MAI, DPOP pentru obiectul monitorizare si interventie, val la data desch, fotocopie.
Of treb sa aiba aviz de detinere arme si munitie neletale, val la data desch, copie.
Of treb sa aiba urmat dot tehnica min:
-2 buc. armament neletal omologat-copii dupa doc doveditoare.
-1 buc mij de transp operativ-copie dupa doc doved al disp.ac.
-echip. spec. si personalize. (tonfe, spray-uri lacrimogene, electrosocuri, echip. iarna etc) ptr min 30 agenti de paza-copii dupa doc doved.
-min 10 buc. mij.de comunicare intre agenti si dispecerat sau sediul societatii(statii emisii-receptie, tel. mobile, etc.) in caz de interventii-copii dupa doc doved.
Se va intocmi Formularul nr.3.
Of. treb sa disp.de:
-30 agenti de paza; se vor prez copii dupa atestatele elib de MAI-AGPR-IPJ-Serv de ord. publica sau certif. de calif profale agentilor elib de pers jur atest(autoriz) de org. competente; se vor prezin copii si avizarea port arma neletala ptr agentii de paza elib de MAI-IGPR-IPJ-SOP.
-2 sefi de tura.
Se va intocmi Formularul nr.4.
-ISO 9001 :2008 sau echiv; SA 8000:2008 sau echiv; OHSAS 18001 :2007 sau echiv.-fotocopii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam. 122, etajul 1, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030089, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP.JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer