Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA ,PROTECTIE SI INTERVENTIE LA OBIECTIVELE ,BUNURILE SI VALORILE SH TG JIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 143681/17.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTALE TG JIU, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii si Logistica -Contracte, Tel. +40 253207288 /+40 722640943, In atentia: POENARU VIOLETA, Email: [email protected], Fax: +40 253218670, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE PAZA , PROTECTIE SI INTERVENTIE LA OBIECTIVELE , BUNURILE SI VALORILE SH TG JIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Posturile de paza cuprinse in anexa 1 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 355, 430.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de paza , protectie si interventie la obiectivele , bunurile si valorile SH Tg Jiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 355, 430.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
33550 leiModul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus.-prin ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala Targu Jiu Str Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, jud. Gorj deschis la BCR ?Sucursala Tg Jiu sub nr.RO 63 RNCB0149042112110001. Se va prezenta exemplarul verde al ordinului de plata (in original), cu viza bancii. a)Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituieprin : ? scrisoare de garantie bancara emisain favoarea autoritatiicontractante, emisa de o banca agreata de ambele parti- in original? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii si formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: A. Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Declaratia privind eligibilitatea (Formularul din sectiunea C). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Ter?ului sus?inator in situa?ia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.B.Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Documente obligatorii: - se va completa Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de ter?ul sus?inator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.C. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Declara?ia privind calitatea de participant la procedura (Formularul din sectiunea C). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.D. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa Certificatul de participare la procedura de achizi?ie publica cu oferta independenta (Formularul din sectiunea C).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.E. Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Declara?ia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006(Formularul din sectiunea C).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau ter? sus?inator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Ter?ului sus?inator in situa?iile prevazute de dispozi?iile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autoritata?ii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special3.Gheorghe ?TEFAN ? director general SC Hidroelectrica SA4. Catalin TILEA ? director SH Targu Jiu
5. Ion NEGREA ? director adj. economic SH Targu Jiu
6. Corina PATRU?I ? ?ef serv. Achizi?ii si logistica SH Targu Jiu
7. Doru SARCINA ? ?ef serv. managementul utilita?ilor SH Targu Jiu
8. Sorin BOGATONIU ? ?ef birou achizi?ii SC Hidroelectrica SA9. Laurean CETATEAN ? ?ef serv. contracte SC Hidroelectrica SA10. Violeta POENARU ? ing.serv. achizitii si logistica SH Targu Jiu(Responsabil procedura)VI.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta-Se va completa Certificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul din sectiunea C)Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? A.Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .B.Licenta de functionare
-Se va prezenta licenta de functionare, conform Legii nr. 333/2003, avand ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si transportului de bunuri si valori eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, in termen de valabilitate ? copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.C.Autorizatie conform Legii nr. 295/2004- Se va prezenta autorizatie pentru detinerea armelor cu munitie neletala conform Legii nr. 295/2004 - copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei
-Se va completa Fisa de informatii generale (Formularul din sectiunea C )
- Se vor prezentadocumente edificatoare pentru demonstrarea cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Completare formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa includa cel mult doua contracte, care au avut ca obiect, prestarea de servicii similare. Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pt. contractele prezentate pt. indeplinirea cerintei privind experienta similara.
- Se va completa Formularul din Sectiunea C.
- Se vor prezenta recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale.A.1. Ofertantul va facedovada de de?inere a unui spa?iu corespunzator pentru desfa?urarea activita?ilor de instruire ?i a personalului competent pentru efectuarea instruirilor agen?ilor sau un contract de inchiriere/colaborare in sensul celor solicitate.
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.
B. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant:
- Se va completa Formularul din Sectiunea C.
B.1. Personalul care va presta servicii de paza trebuie sa fie calificat conform OG nr. 129/2000, instruit si atestat conform prevederilor Legii nr. 333/2003- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.
B.2. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 65persoane angajate cu contract individual de munca, din care cel putin 80% sa fie personal de executie certificat si avizat pt. a executa activ. specificate in obiectul acorduluicadru.
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.
B.3. Ofertantul va face dovada ca este autorizat sa organizeze cursuri de pregatire ?Agenti de paza? si de specializare conform prevederilor legale.-Se vor prezenta in copie legalizata documente prin care sa demonstreze indeplinirea cerintei.C.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru de prestari servicii: C.1. Personal calificat si autorizat pentru accesul la informatii nivel secret de serviciu;C.2. Personal competent pentru efectuarea instruirii agentilor de paza.D.Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru
- Se va completa Formularul din Sectiunea C.
D.1. Ofertantul va face dovada de?inerii unui dispecerat de monitorizare avizat pe raza jude?elor unde beneficiarul isi are situate obiectivele ce urmeaza a fi pazite , avand in vedere necesitatea interven?iei de urgen?a la obiective cat si coordonarea si urmarirea agen?ilor de paza din obiective prin sistemele de monitorizare GPS/GPRS.
- Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere al carei continut sa demonstreze indeplinirea cerintei.
D.2. Autoturisme cu tractiune integrala 4x4 adecvate executarii patrulelor.
-Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere a conducatorului societa?ii care detine echipe mobile de interven?ie la care se va anexa lista cu echipajele mobile de interven?ie rapida(nr de echipaje?i nr de pers /echipaj, plus mijlocul de transport folosit de echipa de interven?ie.
-Se va prezenta autoriza?ia de de?inere arme si muni?ii.
Nota: In cazul inchirierii de echipaje mobile de la alte societa?i, se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?, contractele si avizele emise de IGP/IJP teritotial, asa cum prevede legisla?ia.
Modalitatea de indeplinire
Completare formulare
A.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent : - Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent.B.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent :
Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv, ISO 14001 sau echivalent.Nota: 1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; 2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
19052
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 12:00
Locul: Sediul SH Tg Jiu, Str Prelungirea Vasile Alecsandri, Nr1 , Serviciul Achizitii si Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SH TG JIU
Adresa postala: strada Prel Vasile Alecsandri Nr 1 Tg Jiu, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. +40 253207201, Fax: +40 253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer