Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza, protectie si securitate a obiectivelor, bunurilor, valorilor, apartinand SUCURSALEI ELECTROCENTRALE CONSTANTA, precum si protectia personalului aflat in incinta, in timpul serviciului


Anunt de participare (utilitati) numarul 132761/24.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Aprovizionare, Tel. +40 241585300, In atentia: Eugen Onica, Email: [email protected], Fax: +40 241511200
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241585300, In atentia: Maria Raciala, Email: [email protected], Fax: +40 241511200
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Tel. +40 241585300, In atentia: Biroul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 241511200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de paza, protectie si securitate a obiectivelor, bunurilor, valorilor, apartinand SUCURSALEI ELECTROCENTRALE CONSTANTA, precum si protectia personalului aflat in incinta, in timpul serviciului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Incinta SUCURSALEI ELECTROCENTRALE CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de paza si securitate a obiectivelor, bunurilor, valorilor, precum si protectia personalului Sucursalei Electrocentrale Constanta?. Protectia si securitatea obiectivelorvor fi asigurate cu 10 posturi situate in incinta Sucursalei Electrocentrale Constanta cu cate 1 (unu) agent de paza/ schimb.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza, protectia si securitatea obiectivelor vor fi asigurate cu 10 posturi situate in incinta Sucursalei Electrocentrale Constanta cu cate 1 (unu) agent de paza/ schimb.
Valoarea estimata fara TVA: 615, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 4395lei. Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la depunerea ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (trebuie sa se prevada si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC si a fost respinsa). Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu depunerea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :5 % din pretul contractului fara TVA .Constituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (1) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare astfel: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceastea devenind anexa la contract.Restituirea garantiei de buna executie se va face, in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la « Licitatie deschisa » cu participare independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale(datorii la bugetul consolidat general si la bugetele locale care se vor corela cu termenul legal al scadentei de plata). Certificat Consatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990;Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
(Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractanti
Lista de experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Licenta / aviz de functionarein conformitate cu Legea 333/2003 (cu toate modificarileaparute) si cap.5 art.20, 25, 27, 28 din Norma metodologica 2004, privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate de paza si protectie, avizarea conducatorilor si atestarea agentilor de paza, aprobata de HG nr. 1010/2004
Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
191 / 12.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 12:00
Locul: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Tel. +40 241585300, Email: [email protected], Fax: +40 241511200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer