Licitatie Publica - Servicii de paza si interventie
Anunt de intentie numarul 2295/08.02.2007
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEAMILITARA02213
Adresa postala: MUN SEBES STRCALARASI NR 74 JUD ALBA, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: AUREL VILCU, Tel.0722263331, In atentia: GHEORGHE VLAD, Email: [email protected], Fax: 0258732761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de paza si interventie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de livrare sau de executare : U.M. 02213 Sebes
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 154, 618EUR
Servicii de paza si interventie obiectiv militar.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Pentru participarea la procedura de achizitie, societatile comerciale interesate vor trimite o scrisoare de intentie si vor ridica gratuit chestionarele de securitate de la sediul autoritatii contractante in perioada 08.02 - 15.02.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie este "LICITATIE DESCHISA".Contractul de achizitie se va derula in perioada 01.05-31.10.2007. Contractul poate fi prelungit cu cel mult 4 (patru) luni de la incheierea anului bugetar. Exista posibilitatea ca pentru perioada 01.11.-31.12.2007 si ulterior pina la 3 (trei) ani , atribuirea unor noi contracte sa fie facuta prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare cu acelasi operator economic caruia i-a fost atribuit contractul initial, in temeiul prevederilor art.122, lit.j din O.U.G. 34/2006.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2007 11:18