Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE


Anunt de participare numarul 2328/16.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01585 Alba
Adresa postala: Str. Valea Sebesului, Nr.1, Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: NELU VINTILA, Tel.0788763298, In atentia: CORBEAN IACOB, Email: [email protected], Fax: 0258743113
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.01585 Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE OBIECTIV MILITAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 154, 588EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire 4 luni.In 3 ani atribuire noi contracte prin negociere fara anunt.
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2164 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului initial.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor, a contributiei pentru asigurarile de sanatate. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art.181 din O.U.G.nr.34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de cazier judiciar(daca se emite). Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata. Autorizatie de functionare sau echivalent.Licenta de functionare eliberata de M.A.I., copie legalizata. Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea de securitate din Ministerul Apararii. Documente care certifica sistemul calitatii SR-EN ISO 9001/2001.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale sau echivalent. Bilant contabil din anul precedent, in copie legalizata sau semnat si certificat pe propria raspundere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = cel putin 300000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Recomandare de la fiecare beneficiar din declaratie. Declaratie privind resursele tehnice si umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fiecare in valoare de cel putin 100000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorilor economici specializati in paza si protectia diferitelor obiective, conform legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se achita la casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 11:00
Locul: SEDIUL UNITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie, operatorii economici interesati trebuie, in prealabil, sa obtina autorizatia de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii. Pentru aceasta, operatorii economici interesati pot ridica gratuit chestionarele de securitate de la sediul autoritatii contractante pana la data de 19.02.2007, ora 15.30. Chestionarele, dupa completare, se vor depune pana la data de 19.02.2007, orele 15.30, la adresa autoritatii contractante. Operatorii economici care solicita obtinerea autorizatiei de securitate, vor fi anuntati despre rezultatul autorizarii/neautorizarii, pana la data de 23.04.2007 orele 14.30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, Nr. 38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 15 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou logistic
Adresa postala: Str.. Valea Sebesului, Nr.1, Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/743795, Email: [email protected], Fax: 0258/743113
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 22:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer