Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de paza si interventie la obiectivele militare prin societati specializate


Anunt de participare numarul 74803/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 01556 MANGALIA
Adresa postala: Str.Portului nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT RUSU, Tel.0241-750661, Email: [email protected], Fax: 0241-754417, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de paza si interventie la obiectivele militare prin societati specializate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: UM 01556 Mangalia, UM 02131 Victoria si cazarma din localitatea Murfatlar - detalii in documentatia de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 827, 560.96RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de paza si interventie la obiectivele militare prin societati specializate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL nr. 1 Prestarea serviciului de paza la 2 obiective din cadrul U.M. 02131: CHEU - sat Victoria, comuna Nufarul, jud. Tulcea si BESTEPE - comuna BESTEPE, jud. Tulcea. Oferta pentru LOTUL nr.1 se va depune pentru ambele locatii: CHEU si BESTEPE. Nu se admite depunerea de oferte doar pentru o singura locatie.
LOTUL nr. 2 - Prestarea serviciului de paza la 1 obiectiv din cadrul U.M.01556, situat pe strada Portului, nr. 13, loc. Mangalia, jud.Constanta
LOTUL nr. 3 Prestarea serviciului de paza la 1 obiectiv din cadrul U.M.01556, situat pe calea Dobrogei, nr. 9, localitatea Murfatlar, jud.Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 827, 560.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.08.2009 pana la 23.08.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (valabilitate 115 zile): Lotul nr.1-2.000lei; Lotul nr.21.000lei; Lotul nr.3 1.000 lei. Garantie de buna executie: 8% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: Bugetul de stat. Modalitati de plata: Ordin de Plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna, va fi declarata castigatoare, membrii grupului au obligatia de a-si legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-certificat de atestare fiscala-buget de stat;
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
-certificat de cazier judiciar;
-licenta de functionare eliberata de I.G.P. pentru obiectul de activitate;
-licenta de emisie eliberata de I.G.C.T.I.- in termen de valabilitate (prezentata pana la data incheierii contractului);
certificat de inregistrare emis de ORC;
-certificat constatator emis de ORC;
-autorizatie de functionare- ptr. persoane fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe anii 2007-2008
-cifra de afaceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoare minima necesara pt. cifra de afaceri medie anuala: Lot nr.1: - 706.400 leiLot nr.2: - 353.200 leiLot nr.3: - 353.200 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara- prezentarea a cel putin 3 contracte care au avut ca obiect paza si protectia unor obiective, finalizate in ultimii 3 ani.
-declaratie privind resursele tehnice;
-declaratie privind resursele umane.
- STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat Sistemul de Management al Calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea minima cumulata a minim 3 contracte: Lot nr.1: - 325.160 leiLot nr.2: - 162.580 leiLot nr.3: - 162.580 lei;
-resursele tehnice necesare pt indeplinirea obligatiilor din Caietul de sarcini;
-nr. minim de persoane necesar asigurarii pazei pt. un obiectiv-8 agenti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 100
Nu se limiteaza numarul de candidati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va fi organizata in doua runde cu durata de o zi si pauza de o zi intre runde.Rundele si pauzele se desfasoara in zilele lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 10:00
Locul: sediul UM 01556 MANGALIA, Str. Portului, nr. 13, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: Str. Traian 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/606597, Email: [email protected], Fax: 0241.551343
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021. 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadrul UM 01556 Mangalia
Adresa postala: STR. PORTULUI, nr. 13, Localitatea: MANGALIA, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241.750661, Email: [email protected], Fax: 0241.754417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer