Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI


Anunt de participare numarul 83998/08.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M.01585 Alba
Adresa postala: STR. VALEA SEBESULUI NR. 1 JUD ALBA, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0258743795, In atentia: Pauletti Daniel, Email: [email protected], Fax: 0258743113, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01585 ALBA
U.M. 01497 AIUD
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 472, 422RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent - perioada 01.10.2009 - 31.12.2009 = 155796 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE LA 2 OBIECTIVE MILITAREU.M. 01585 ALBA si U.M. 01497 ALBA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 posturi x 35040 ore/post= 245280 ore
Valoarea estimata fara TVA: 2, 472, 422RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 30.09.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 lei. Garantia de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art.181 din O.U.G.nr.34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor, a contributiei pentru asigurarile de sanatate.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care contine informatii despre administrator, puncte de lucru, obiect de activitate, istoricul societatii, amenzi, practici frauduloase. Certificat de cazier judiciar(daca se emite). Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea de securitate din Ministerul Apararii Nationale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale sau echivalent. Declaratie privind subcontractantii.Bilant contabil din anul precedent, in copie legalizata sau semnat si certificat pe propria raspundere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = cel putin 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Licenta de functionare eliberata de M.A.I., copie legalizata. Declaratie privind dotarile specifice. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere. Recomandare de la fiecare beneficiar din declaratie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fiecare in valoare de cel putin 575.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorilor economici specializati in paza si protectia diferitelor obiective, conform legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Necesitatea de a beneficia de prestarea serviciului de paza incepand cu data de 01.10.2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie in medie mai mare de1.000.000Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract a carui valoare sa fie mai mare de 250.000 lei, fara TVA.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala licitatie electronica. Elermentul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare- pretul ofertei in lei pentru o ora/post.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-4622
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 10:00
Locul: Sediul U.M. 01585 ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante si persoane imputernicite ale operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a fi declarat calificat, in afara cerintelor de calificare stipulate in documentatia de atribuire, operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate eliberata de autoritatea desemnata a Ministerului Apararii Nationale. Chestionarele de securitate se vor ridica de la sediul autoritatii contractante, urmand a se completa si depune la sediul unitatii, in vederea executarii verificarilor necesare, cel mai tarziu la data depunerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. I.C. BRATIANU nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Calarasi nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 20:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer