Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI
Anunt de participare numarul 42042/30.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01420
Adresa postala: U.M. 01420 Hateg, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Farcas, Tel.0254770165, In atentia: Marian Streza, Email: [email protected], Fax: 0254770940
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE PRIN OPERATORI ECONOMICI SPECIALIZATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.01440 Caransebes
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 212, 363RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA SI INTERVENTIE LA 3 OBIECTIVE MILITARE DIN CARANSEBES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 212, 363RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 11500 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art.181 din O.U.G.nr.34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor, a contributiei pentru asigurarile de sanatate.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care contine informatii despre administrator, puncte de lucru, obiect de activitate, istoricul societatii, amenzi, practici frauduloase. Certificat de cazier judiciar(daca se emite). Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea de securitate din Ministerul Apararii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale sau echivalent. Declaratie privind subcontractantii.Bilant contabil din anul precedent, in copie legalizata sau semnat si certificat pe propria raspundere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = cel putin 1150000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Licenta de functionare eliberata de M.A.I., copie legalizata. Declaratie privind dotarile specifice. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere. Recomandare de la fiecare beneficiar din declaratie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fiecare in valoare de cel putin 575000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorilor economici specializati in paza si protectia diferitelor obiective, conform legii nr. 333/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru a fi declarat calificat, in afara cerintelor de calificare stipulate in documentatia de atribuire, operatorul economic trebuie sa detina autorizatie de securitate eliberata de catre autoritatea desemnata de securitate a Ministerului Apararii.Chestionarele de securitate se pot ridica de la sediul unitatii odata cu documentatia de atribuire, urmand a se completa si depune la sediul unitatii, in vederea executarii verificarilor necesare, cel mai tarziu la data depunerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, Nr. 38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4021)310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il cosidera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achizitii
Adresa postala: Jud. Hunedoara, ,Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254770165, Email: [email protected], Fax: 0254770940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 23:01