Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de paza si monitorizare a obiectivelor? din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Mures


Anunt de intentie numarul 25689/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel. +40 265260289, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
?Servicii de paza si monitorizare a obiectivelor? din cadrulAdministratiei Bazinale de Apa Mures
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de livrare sau de executare : conform Caietul de sarcini
Cod NUTS: RO125 - Mures
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 172, 500RON
Serviciilor de paza umana, patrulare, monitorizare si interventie ? pentru obiective aleAdministratiei Bazinale de Apa Mures , in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate inCaietul de sarcini.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.11.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura- licitatie deschisa, Criteriu de atribuire- pretul cel mai scazut.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Sit. pers. a cand./ofert: 1) Declar. in temeiul art.180 din OUG 34/2006; 2) Decl. in temeiul art.181 din OUG 34/2006 ; 3) Decl. in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 ;4) -Certif de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general nsolidat , .5) Decl. pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certif. de particip la licit. cuof. independenta . Capacit. de exercit. a activ. profes.: 1) Certif. constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990, . Capacit. ec si financ: 1) Fisa de inf. gen. -si declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cuLot nr.1 ? 913.000, 0 lei .; Lot nr.2 ? 241.200, 0 lei .; Lot nr.3 ? 224.000, 0 lei .; Lot nr.4 ? 207.000, 0 leisau echiv sumei in euro, Lista serv. de de paza, prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Exp. similarase va demonstra prin prezent. unui numar de maxim 3 contracteavand ca obiect servicii de paza(cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale carorvaloare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu: Lot nr.1 ? 456.500, 0 lei .; Lot nr.2 ? 120.600, 0 lei ; Lot nr.3 ?112.000, 0 lei; Lot nr.4-103.500, 0 lei fara TVA.; 2) Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (2) lit. e) din OUG 34/2006. -Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor , conf. art. 188 alin. (2) lit. c) si d) din OUG 34/2006. 3) Informatii privind dotarile - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indepl. coresp. a contractului 4) Inf. privind subcontractantii(daca este cazul). 5) Inf. privind tertul sustinator (daca este cazul).Standarde de asig. a calit.: 1) ISO 9001 sau echiv.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer