Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PAZA SI MONITORIZARE A SISTEMELOR DE ALARMA


Anunt de participare numarul 112565/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National BRUKENTHAL
Adresa postala:  Piata Mare nr.4-5, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550163, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Cretu, Tel. 0269217691, Email:  [email protected], Fax:  0269211545, Adresa internet (URL):  www.brukenthalmuseum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PAZA SI MONITORIZARE A SISTEMELOR DE ALARMA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sibiu , Piata Mare nr.4-5
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 624, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ofertantul va asigura protectia obiectivelor. bunurilor sau valorilor , paza integritatii patrimoniului si personalului in vederea desfasurarii in bune conditiia activitatii muzeelor. Prestarea serviciilor de paza si supraveghere se va efectua la sediul muzeelor , iar monitorizarea activitatii de catre prestator se va efectua permanent, cu posibilitatea interventiei rapide.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79711000-1-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractele subsecvente se vor atribuii, individual, fiecarui ofertant care a prezentat cea mai buna oferta.cca.12 posturi de paza(agenti paza, agenti circuit, sef de obiectiv)cu 2920 -8760 ore prestatie /agent.
Valoarea estimata fara TVA: 624, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant.participare 10000 lei si Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 8% din valoarea fara TVA - contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare de la Ministerul Culturii si Patrimoniului National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare sub semnatura privata, legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, cazier fiscal valabil la data depuneriiofertelor, certificat de inregistrare si certificat constatator/echivalent, conf documentatie.In caz de asociere, documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Bilantul contabil anual vizat, conf documentatieInterogarea centralei incidentelor de plati CIP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt: -Lista principalelor prestari executate in ultimii 3 ani-experienta similara ,
-Acreditare-certificarea sistem calitate,
-Licenta de functionare conform L333/2003,
-Declaratie respectarea reglementarilor legale a conditiilor de munca , protectia muncii si a regulamentului de ordine interioara
-Informatii privind echipamentele folosite-dotarile specifice
-Informatii privind personalul specializat pentru servicii ce fac obiectul contractului cu prezentarea avizului si atestatului individual la fiecare post de paza ofertat
-Dovada calificarii profesionale si capacitatii tehnice pentru instalare si service sisteme de alarma si supraveghere, Subcontractantii si specializarea acestora-dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
conformitate cu Legea 333/2003 , modificata si completata prin L151/2005; L9/2007; L40/2010 si a normelor de aplicare 1698/2005
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2011 18:00
Locul: Sibiu, P-ata MARE nr.4-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire din partea firmei ofertante si copie dupa C.I/B.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria SIBIU
Adresa postala:  B-dul Victoriei nr. 11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269-211207, Email:  [email protected], Fax:  0269-211314
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUZEUL NATIONAL BRUKENTHAL birou juridic
Adresa postala:  P-ta Mare nr.4-5, Localitatea:  SIBIU, Cod postal:  3098079, Romania, Tel. 0269217691, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2010 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer